1

Onderwerp: Heimer wie???

Heimerdinger dus. Niet op googlen, want dan kom je z'n zus tegen O-)
Als je hem herkent, doe je waarschijnlijk hetzelfde spelletje online als de jarige ;) Die min of meer tevreden was, ik zelf op zich ook wel. 't Is geen topstuk, maar dat krijg je met zulke puzzelplaatjes. Nou ja, dat krijg ik dan...

http://94.100.126.65/1206350001-1206400000/1206392601-1206392700/1206392614_6_3SWJ.jpeg

Oh ja, gevuld met laagje speculaascrème met wat kersen, laagje abrikozenjam en weer een laagje speculaascrème. Afgesmeerd met botercrème en speculoos. Leek me wel lekker winters, straks weet ik of het een succes was, dan gaat het mes erin :P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Heimer wie???

cool  :thumb:

3

Min of meer tevreden???!!!! Moeten ze maar niet van die moeilijke dingen voor je bedenken hoor. Ik vind hem Toppie  :thumb:

Groetjes Natascha

4

Hihi, wie is dat dan??!

En als de jarige min of meer tevreden is is het vast je eigen zoon! Ik ken dat, veels te eerlijk die gasten! Dochters zijn tenminste nog een beetje "politiek correct", oftwel die zeggen er dan nog achteraan: "maar ik zie wel dat je erg je best hebt gedaan hoor mama!"  :D  :D  :D

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

5

Ik ken het niet, maar mooie taart!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

6

Werkelijk nog nóóit van gehoord! Maar ik heb even gegoogled (ja, ik deed het toch  O-) ) en ik vind 'm goed gelukt.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

ik heb ook ff gegoogled O-) ..... ik vind hem heel knap gedaan!!

8

Deze ken ik ook nog niet, maar hij ziet er grappig uit. En voor een jongen van 15 klinkt "min of meer tevreden" alsof ze er superblij mee zijn toch?

9

ik vind hem super!!!!! Enneh... alvast gefeliciteerd met die lieve zoon van je :-)  :D

10

Lijkt sprékend! (ik ga straks googlen). Choesojei!
Was het een lekkere combi? Ik heb dat van de hersft ook in een taart gegooid en toen weggegeven, zonder te weten of het wel kon. :P

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Yep, hij was èrg lekker, al zeg ik het zelf  :cool:

lilo schreef:

"maar ik zie wel dat je erg je best hebt gedaan hoor mama!"

Owwwja, die is ook heel pijnlijk, ik vergeet nooit één van mijn eerste Teletubbie-taarten (kun je nagaan hoe lang dat geleden is als ik nu een League of Legends-taart voor jongste moet maken :P):
"Mooi hoor mama, geeft niks dat de oogjes niet helemaal kloppen.."

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Ik dacht al: een alzheimertaart, bijzonder!  :lol:
Maar dit is denk ik toch leuker...

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

13

Ik vind em geslaagd...en hmmmm....speculoos is vreeeselijk lekker!!  :9

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

14

Ik ken het niet, maar ik vind hem super! :thumb:

15

Zag hem ook al op de hyves en had geen idee wat jij nou bedoelde,hij is leuk en grappig,maar kennen doe ik hem niet.
De jarige zal hem zeker wel herkennen,mooi gepuzzeld ook.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl