Onderwerp: Een nieuw rijtje taarten
Hier van mij weer even wat taarten van de afgelopen periode:
Een taart voor de 1e verjaardag van het zoontje van kennissen van mij. De moeder is helemaal gek van Winnie the Pooh, dus dat werd dan ook het thema. Ik had er ook nog een stapeltaart bijgemaakt, die staat in de stapeltaartenrubriek.

Taart voor een goede vriendin van mij, die 20 werd. Ze is helemaal gek van alles wat met boeren en hollands te maken heeft. Die vierkantjes waren wel heel wat werk(A) maar ben wel blij met het eindresultaat! En dat is het belangrijkste;)

Taart voor mijn zusje, die samen met vriendinnen Sinterklaas ging vieren. Zijn allemaal 16jarige meiden, dus vond een plaatje van Blond Amsterdam wel heel toepasselijk;) In het originele plaatje is het eigenlijk de kerstman, maar die heb ik even omgetoverd tot Sinterklaas;)

Taart voor een zoon van mijn collega, die helemaal weg is van Playmobil. Hij vroeg voor zijn verjaardag het vakantiehuis van Playmobil, en die kreeg hij in taartvorm:P Het was de eerste keer met een andere biscuitmix, en kreeg hem niet helemaal vierkant.

En dan de laatste voor nu en in deze rubriek. Een vriendin liep stage bij een dierenarts, en wilde op haar laatste dag een taart meenemen. Dus die heb ik even voor haar gemaakt.

Dat was het weer voor deze keer, maar er volgen er hoogstwaarschijnlijk nog veel meer:P

Vind ze allemaal prachtig