Re: **Last minute 2010 wedding**
erg mooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » **Last minute 2010 wedding**
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg mooi!!
Wauw, Evelien, wat een plaatje!!!!!
Erg mooie taart!!
En idd wat krijg ik zin in het voorjaar! Heb toevallig net de vakantie naar Gran Canaria geboekt!
Oh leuk, waar verblijf je dan?
ERg mooi gedaan met een matje en een balltool hoor!! Welke maten heb je gebruikt voor de taarten? Ik moet in april ook een taart 4 hoog maken dus heb je nog goede tips?
Groeten Femke
Het was voor zo 40/45 gasten, 28 cm,22, 16cm, en 12 cm.
de laatste klopt kwa verhuidingen niet echt maar ik heb niet kleiner dan 12 cm en vond het toch wel goed erop staan
Veel tips heb ik niet eigenlijk haha, gewoon goed je dowels gebruiken anders gaat je taart scheef staan 
euh bloem niet kloppen...welke bloem bedoel jij dan? degene die ik zie komt zeer veel overheen met de bloem op het kaartje hoor!
Knap gedaan. werk jij oa voor weddingplanners ofzo?
euh bloem niet kloppen...welke bloem bedoel jij dan? degene die ik zie komt zeer veel overheen met de bloem op het kaartje hoor!
Knap gedaan. werk jij oa voor weddingplanners ofzo?
Dank je wel
en ja ik werk idd samen met een wedding planner 
Maspalomas, Riu Gran Canaria, 2 jaar geleden zijn we ook daar geweest en dat is ons supergoed bevallen!!
Wauw! SCHITTEREND!
geweldige taart!!!!
en echt strak zeg!
vooral zo doorgaan! 
Past perfect bij de kaart 
Heel erg chique. Vind de bloemen juist super 
wauw! vind hem echt heel erg mooi!
zal het bruidspaar ook wel heel erg blij mee zijn met deze prachtige taart
groetjes neeltje
Ik zie H&O staan op de taart, moest dat niet H&F zijn??? Hanna en Frans toch?
Ik vind het wel héeel mooi hoor. Echt super
Oh... mooi zeg! enne... Cran Canaria zie ik ook wel zitten... ik heb nog een week vrij in februari.. zal ik? 
Ik zie H&O staan op de taart, moest dat niet H&F zijn??? Hanna en Frans toch?
Ik vind het wel héeel mooi hoor. Echt super
ja zie ik eigenlijk nu pas
maar denk dat hij zn 2de naam dan als roepnaam gebruikt want ik heb zn 2de naam doorgekregen 
Oh... mooi zeg! enne... Cran Canaria zie ik ook wel zitten... ik heb nog een week vrij in februari.. zal ik?
waarom niet
we hebben 4 hotels hier, anders kijk je even op ryanair.com hoeveel een vliegticket kost, met een beetje geluk ben je hier al voor 40 euro 
Mijn nichtje is ook op 30-12 getrouwd 
Mooie taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » **Last minute 2010 wedding**