Onderwerp: cupcakes allerhande
En het zijn er véééél. Ik had blijkbaar nog wat in te halen 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes allerhande
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En het zijn er véééél. Ik had blijkbaar nog wat in te halen 

En ze zijn stuk voor stuk erg leuk!
Wow!!!
Heel erg leuk gemaakt.
Mag ik er een paar opslaan?
Welke bloemenmold heb je gebruikt voor de bloemen bij het rose schoentje?
Die vind ik nl wel heel erg mooi.
Wat een geweldig leuke parade met cupcakes,helemaal super!
Wow, superleuke parade!
Die octopus echt helemaal geweldig.
Mooi gedaan allemaal.
Ik zag je onderwerpnaam en dacht dat er in de allerhande (tijdschrift vd AH) cupcakes stonden, haha!!
Ik vind ze super gaaf!!
Heel erg leuk gemaakt.
Mag ik er een paar opslaan?
Welke bloemenmold heb je gebruikt voor de bloemen bij het rose schoentje?
Die vind ik nl wel heel erg mooi.
Ik denk dat ik die gekocht heb bij Cakes by Bien en dat het van first inpressions is. Echt zeker ben ik wel niet meer...
O ja, en opslaan mag uiteraard, ik heb mijn inspiratie hier en daar ook elders gehaald
.
Ik zag je onderwerpnaam en dacht dat er in de allerhande (tijdschrift vd AH) cupcakes stonden, haha!!
Haha dat dacht ik ook al! Ik kon het me al niet herinneren... Ik vind ze erg geslaagd, wat een grappige octopusjes!
Allemaal even mooi....vooral het strandthema!!! 
koekiemonster schreef:Ik zag je onderwerpnaam en dacht dat er in de allerhande (tijdschrift vd AH) cupcakes stonden, haha!!
Haha dat dacht ik ook al! Ik kon het me al niet herinneren... Ik vind ze erg geslaagd, wat een grappige octopusjes!
Hmm... in België geen AH dus de allerhande ken ik ook al niet, anders had ik vast wel een ander onderwerp gekozen 
Mooie rij CC's! Ik vind de Minnie Mouse ook erg leuk bedacht!
Hele leuke parade ! Inspirerend.
Ik vind ook de Minnie Mouse cc's een leuk idee en val ook voor jouw assortiment bij "Karsten" en het andere vlaggetjes assortiment.

Toch maar effe zeggen dat ik die minnie's niet echt helemaal zelf heb verzonnen, ik denk dat ze hier (weliswaar een hele tijd geleden) al eens voorbij zijn gekomen 
Wow!! Vind ze allemaal erg leuk, maar die van South park lijken sprekend!
mooi, leuk, lief enz
kortom stuk voor stuk erg mooi 
Maartje taartje, tja en zo inspireren we mekaar hé, dat is toch de bedoeling van het Forum, niet ? 
Ze zijn echt prachtig.
Hoe krijg je bij de eerste die print op de marsepijn?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes allerhande