1

Onderwerp: Skye's stapel

http://i53.tinypic.com/33pee0n.jpg
http://i55.tinypic.com/vctpw1.jpg
alle 3 lagen rich chocolate cake, afgesmeerd met chocolade ganache gemengd met vanilla cream frosting. Bekleed met fondant.

Ik heb deze gemaakt voor mijn kleindochter Skye, die zondag 8 wordt. Er zijn daarom 8 sterren in de taart gestoken (in een rietje). Ik zie op de foto dat het roze bolletje iets netter moet, doe ik nog)

2

Re: Skye's stapel

Mooie taart en natuurlijk gefeliciteerd met je kleindochter.

3

Gave stapel! En alvast gefeliciteerd met je kleindochter!

4

Klinkt heerlijk! Gefeliciteerd met je kleindochter en complimenten voor de leuke taart!

5

dank je allemaal

6

Wat een stoere stapel!!!

7

Oh deze vind ik echt mooi!!
Wat heb je dat super gemaakt!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

8

dank je, ik vond het ook erg leuk om deze te maken, werd er helemaal vrolijk van.

mijn kleindochter heeft het al gezien en vond het SUPERGAAF OMA, daar doe je het toch voor

9

Mooi gedaan Monique, wat zal je kleindochter blij zijn met zo'n oma!  :)

10

Ontzettend leuk gemaakt! :thumb:

Wat een leuke en vrolijke taart.
Gefeliciteerd met je kleindochter.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

12

Hoe maak je die... bekleding? Ik denk dat die strepen niet óp het gekleurde komen, dus doe je dat net zoals tapijt?(rare vergelijking, maar hoe ze dat doen heb  ik wel eens bij eigen huis en tuin ofzo gezien)

13

gefeliciteerd met je kleindochter
een gave taart :thumb:
leuke kleurtjes

14

Claudiav schreef:

Hoe maak je die... bekleding? Ik denk dat die strepen niet óp het gekleurde komen, dus doe je dat net zoals tapijt?(rare vergelijking, maar hoe ze dat doen heb  ik wel eens bij eigen huis en tuin ofzo gezien)

je rolt je basis kleur uit, dan maak je de zwarte strepen en leg ze op je basis kleur, dan rol je het in zijn geheel weer uit.