1 Laatst bewerkt door Sanne1988 (07-01-2011 22:31)

Onderwerp: Waar zetten jullie je taart op?

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje.
Ik heb nu al een aantal taarten gemaakt maar ik weet niet zo goed waar ik ze op moet zetten...
Meestal doe ik het op bakbapier en dan op een bord. Maar dat bakpapier zie je altijd zitten ook op foto's.
Plus een bord kan ik niet aan iemand mee geven bij een verkooptaart. O-)
Soms zie ik ze op inpakpapier staan maar dat gaat "lijkt mij" aan je taart kleven toch?  :|

Heeft iemand van jullie tips en wat doen jullie?

Groetjes Sanne

Er is altijd wel een reden voor Taart! JOEPSTAARTEN! www.joepstaarten.hyves.nl

2

Re: Waar zetten jullie je taart op?

Mijn vader heeft plankjes gezaagd.... plankje bekleden met leuk inpakpapier en daarover inpakken met doorzichtige papier wat ook voor bloemen gebruikt wordt.. Dan plakt het niet vast aan je inpakpapier..

Taartkarton eronder.
Dan kan je het daarna overal opzetten.

Taarten... voor mij een inspannende ontspanning

4

er zijn al heel wat topics over geweest, Het makkelijkst vind ik de MDF plaatjes.
Als je meer wilt lezen even de zoekfunctie gebruiken:
zoekopdracht mdf plaatje en rubriek taartdecoratie algemeen aanklikken  :thumb:

5

Die plankjes kosten heel weinig bij de bouwmarkt. Dus dat meegeven vind ik geen probleem. En bij bekende krijg ik ze vaak nog terug ook.
Als je ze inpakt met leuk papier en eroverheen van dat doorzichtige folie doet, staat het erg leuk!
Plakken doet het niet, want je laat je taartje gewoon op het taartkarton staan...
Groetjes,
Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

6

mdf plaatje met inpakpapier en een laagje transparantfolie. Onder elke taart zit ook een taartkarton, die maak ik precies op maat, zodat je hem niet ziet. Dan gaat ie op het mdf.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

http://www.deleukstetaarten.nl/faq/92/O … de+taart?/

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Ik haal altijd gewoon een kartonnen doos uit de supermarkt, snij de vorm en maat die ik wil hebben en gooi er daarna een leuk stukje inpakpapier omheen, daaroverheen weer een stukje van dat doorzichtige inpakfolie en klaar is klara!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)