1

Onderwerp: wondermold voor jongens

Ik ga met vriendinnen princessentaartjes maken, maar 2 hebben alleen zoons en willen graag iets voor een jongen maken.
Wat zou je nou eens kunnen maken van een wondermoldvorm voor een jongen?
Ik heb al een wigwam gevonden en een bergbeklimmer.

2

Re: wondermold voor jongens

Je kunt de mold gebruiken als een berg. En daarop iets boetseren.
Ridders of zo.

3

Je kan er ook een tovenaar van maken, een ei met daar uit kruipend een monster. of een monster dan doe je de marsepein of fondant er niet strak om heen een beetje geplooid aan de onderkant dan een grote mond er om maken enge ogen. ik heb hier een voorbeeld van in een taart boek. als je intresse heb mail ff dan maak ik er een foto van.

succes en ben benieuwd naar je eind resultaat!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

4

een vulkaan.

5

Deze heb ik gemaakt voor mijn zoon.

http://94.100.121.53/1203200001-1203250000/1203211601-1203211700/1203211630_5_81qK.jpeg

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

een spook

groeten Annemieke
Cake It

7

Bedankt voor de leuke ideeen.
Ik vind je haai erg geslaagd, Ottolien, en een spook lijkt me wel leuk, maar daar zijn ze wel erg snel mee klaar. Bekleden met wit en ogen erop met zwart.

Die tovenaar zie ik niet zo in de vorm, iemand een voorbeeld hiervan?

8

skipiste (met pinguins) of de bekende worteltjes/bananenberg met konijn/aap (al is dit wel veel werk vrees ik) maar misschien alleen het topje versieren.

Groet, Jolanda

Wat dacht je van een spiderman topper bovenop de taart, onder aan de taart maak je in verschillende hoogtes gebouwen zodat het lijkt dat spiderman boven de stad staat.

Veel suc6
Marieke