Re: Lets Dance Girl ........
Wat een gave taart!!! Petje af
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lets Dance Girl ........
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waaw echt super mooi, hoe lang op voorhand heb je de schoentjes geboetseerd?
twee dagen van te voren ze zijn van gumpaste :-)
Ik vind je taart echt prachtig. Alleen beetje jammer dat het twee rechtse of linkse zijn als je naar het voetbed kijkt. Niet om te zeuren maar hij is zo mooi dat de details opvallen 
Ik vind je taart echt prachtig. Alleen beetje jammer dat het twee rechtse of linkse zijn als je naar het voetbed kijkt. Niet om te zeuren maar hij is zo mooi dat de details opvallen
dat kan niet anders met deze Mold ha ha maar ik heb zelf twee ongelukkige voeten dus daar zal het wel aan liggen 
Hij is weer toppie 
Ziet er weer prachtig uit Chantelle. Prachtige kleuren.
Chantelle,wat een gave taart en zie weer die schoentjes ,nog steeds niet gemaakt,ligt al zoooo lang in de kast
,en die kleuren
.
taartgroetjes Carla
Mirzan schreef:Ik vind je taart echt prachtig. Alleen beetje jammer dat het twee rechtse of linkse zijn als je naar het voetbed kijkt. Niet om te zeuren maar hij is zo mooi dat de details opvallen
dat kan niet anders met deze Mold ha ha maar ik heb zelf twee ongelukkige voeten dus daar zal het wel aan liggen
Whoehaaa die heb ik ook (letterlijk)
Blij dat je mijn reactie goed oppakt, vind het best moeilijk om iets van iemands creatie te zeggen wat ze met veel liefde en inspanning gemaakt hebben. Ik ga er vanuit hoe ik het zelf zou willen.
Wauuuuuuuuuuw super mooi!!!!!!!

De taart is net opgehaald en het meisje moest bijna huilen zo mooi vond ze hem lief he

Die is gaaaaaaaaaf! 
Zo echt gaaf zeg
wow wat gaaaaaf
Een mooie kleuren combi.
thanxxx allemaal het is alweer een tijdje geleden maar hij blijft leuk 
Wow mooi zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lets Dance Girl ........