1

Onderwerp: boze tinkerbel (help, feedback??)

Ik ben vanavond uren bezig geweest om een kleine tinkerbel te boetseren voor op een cc. Ik moet 30 cc's maken met het thema tinkerbel en het verzoek was er in ieder geval 1 hele tinkerbel en 1 peter pan op te zetten. De rest mag gewoon "eenvoudiger" versierd worden. Dat ga ik doen met het jurkje van tinkerbel, bloemen, toverstafje en vlinders. Die cc's zullen geen probleem zijn, maar die met de poppetjes kukken me niet. Heeft iemand nog tips om vnl het gezichtje te maken. Uiteindelijk heb ik het er maar op geschilderd, maar ook dat krijg ik niet mooi. Wie heeft er nog tips?? Alle feedback is welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3DY3LCPW.jpg

Groetjes Edith

2

Re: boze tinkerbel (help, feedback??)

De mond zou ik veel fijner maken!
000 penseeltje misschien?

N-Joy Cakes

3

Ik geloof dat ik de mond niet zou schilderen. Je zou natuurlijk met de achterkant van een spuitmondje alleen een glimlach kunnen maken.
Ik denk dat dat al heel erg gaat schelen.
Dr oogjes staan ietwat scheef en daarom kijkt ze wat bozer denk ik. 
Misschien, als je overnieuw wil beginnen, dat je dr wat fijner zou kunnen maken, iets minder mollig zeg maar. Geen idee of ze wat in dr handen houd maar als je nou een toverstafje in dr handjes doet dan zijn dr handjes ook al makkelijker om te maken...

4

ze is een beetje mollig ;-) op zich niets mis mee maar daar door komt ze een beetje komisch over met boetseren is het eenmkwestiw van oefenen oefenen ik maaknook wel eens een mondje door een heel klein hartje te nemen en dan met een spuitmondje de opening van de mond in het midden maak werkt perfect de oogjes vind ik wel goed gelukt :-)

5

Ik ga zeker vandaag weer aan de slag. Een toverstafje in haar hand is echt een leuk idee. Op 5 cc's komt ook een toverstaf, dus dan komt dat weer mooi terug! Dus mondje niet schilderen, lijfje slanker en de oogjes misschien iets rechter. Bedankt voor de reacties.

Nog meer feedback is altijd welkom!

Groetjes Edith