1

Onderwerp: kleine cijfer uitstteker

Hallo!!!

Ik heb even een vraagje, ik heb een opdracht voor 35 cc en taartje met thema Bumba, nu is de bedoeling om op een aantal cc het cijfer 1 (kleine mannetje wordt 1 jaar) te doen en met wat sterretjes eronder. Sterretjes komen ook weer op taartje.
Wat nog niet heb kunnen vinden is iets van een mini cijfer uitstekertje of iets dergelijks. Wil geen tappits!!
Wie heeft er een tip voor me waar ik die eventueel kan krijgen?

Thanx anyway!!!!  Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

Re: kleine cijfer uitstteker

wat bedoel je met mini? welke grootte moeten we aan denken dan? is iets makkelijker met tips geven ;)

I never met a calorie I didn't like....

3

uhmmm denk een mm of 6,7

www.prettycakes.nl

4

Dat is wel heel klein................bij de patchwork-cutters zit een mini-cijferset: 1,3 cm zijn die.........

5

Ik heb voor mijn zoon eens cuppies gemaakt met cijfers en sterren:
Even voor de verhouding een fotootje. Weet niet of dit wat voor je is?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HOVXHGUG.jpg
Daar heb ik deze cijferset voor gebruikt

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=56

6 Laatst bewerkt door pien1981 (09-01-2011 13:23)

Bedankt voor jullie reactie's!
De patchworkcutters kan ik niet zo heel goed mee over weg, maar altijd handig om te weten!!
De sterretjes worden niet zo heel groot, wil het cijfer daarom ook niet al te groot. Djehr die van jou is denk ik wel een idee, had m nog kleiner gewild maar ben bang dat dat niet gaat lukken.
Worden 35 cc en om nu alle cijfertjes met de hand te gaan snijden...(kost weer een hoop tijd) Heb haar vrijdag de prijzen doorgemaild en heb nog niks gehoord...dus wie weet gaat t feest niet eens door!

In ieder geval bedankt en mocht er nog iemand iets weten....hou ik me aanbevolen!

www.prettycakes.nl