1

Onderwerp: hoi allemaal!

ik ben al sinds november lid maar dacht laat ik nu eens mijn blik van al die prachtige taarten afhalen en mezelf eens voorstellen!

ik ben Karlijn Roos.
ik woon in zaandijk en ben getrouwd met Kevin Roos en samen hebben we 2 prachtige kinderen Regan(2) (haar 2e naam is lilly-sophie) en Ferron(5 mnd).

ik dacht elke keer weer als ik de taarten van rianne(taartdoos) zag (zij is een vriendin van mn broer en schonezus) wauw dat wil ik ook!
en toen mijn dochter in november 2 werd heb ik toch de stap gezet en ben ik eerst samen met mijn vriendin inge aan de slag gegaan! eerst heeeel veeel how to's gelezen op de leukste taart en daarna heel veeel filmpjes op you tube bekeken..
en toen ik eenmaal begon kon ik niet meer stoppen! ik vind het werkelijk helemaal geweldig! inmiddels heb ik mijn collega ook aangestoken.. zij vroeg mij of ik haar bruidstaart wilde doen en uiteindelijk zijn we dit samen gaan doen..

helemaal te gek! gister heb ik mijn 2e topsy turvy met succes afgerond(de eerste had ik finaal verpest! en weer helemaal uit elkaar gehaald! :x )

ik blijf hier voorlopig nog wel effies hangen;)

liefs karlijn

liefs karlijn
ik kan mijn ei kwijt bij mn taarten

2

Re: hoi allemaal!

Ik hoor hier ook een verslaving opkomen.... Van harte welkom en heel veel succes.

Ps: je heet precies hetzelfde als mijn collega, grappig. Zelfs de K.

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!