1

Onderwerp: Twijfels over taart voor een dreumes

Ik mag een taart maken voor een kennisje van school. Haar dochter wordt 1 jaar en ik heb de vrije hand. Helemaal leuk natuurlijk maar wat is nou leuk voor haar?

Ik wil heel graag een koekiemonster meptaart maken omdat ik die zelf zo leuk vind. Maar ik vind het ook leuk om in het thema te blijven wat betekend dat de grote taart ook een Sesamstraat wordt. Maar dat is eigenlijk voor wat oudere kinderen.

Nijntje en Bumba sluiten meer aan maar dan weet ik niet zo'n leuk mep taartje bij te verzinnen.

Kunnen jullie mij helpen beslissen?

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

2

Re: Twijfels over taart voor een dreumes

Misschien iets van woezel & pip,de droomtuin,lieveheersbeestje.Op baby t.v. heb je ook veel leuke filmpjes voor de aller kleinsten,je zou kunnen navragen of deze mensen deze zender in hun pakket hebben zitten.Dan heb je altijd een leuk thema,kijk even op hun website. ;) ( http://www.babytvchannel.nl/ )

Succes!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

3

Ik had voor de 1e verjaardag van mijn zoontje een taart (nog niet zelfgemaakt) gebasseerd op het geboortekaartje. Die was met een baby die uit een ei kwam, op de taart stond de baby helemaal met een feestmutsje op! Tip voor het meppertje, vullen met danoontje! Vinden die kleintjes echt heerlijk!

Verder gaat het voor zo,n kleintje vooral om veel kleur denk ik! Nijntje is ook wel een succes! Wel moeilijk volgens mij!

Succes!

4

En anders Bert, Ernie, Elmo en Purk doen het erg goed bij de kleintjes.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

Voor een Bumba meptaartje kun je een halve bol ( blanda) bekleden als gezichtje en dan de hoed van fondant of marsepein erbij maken. Ik heb laatst voor een 2 jarige een Bumba gemaakt en die was errug enthousiast ;)

'I love it when a cake comes together'

6

Een topic voor ideeën en inspiratie voor een taart komt beter tot z'n recht in Decoreren ("Help elkaar aan of bij ideeën, ...")

[MOVE] --> Daarheen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7 Laatst bewerkt door Fleurenco (06-01-2011 22:52)

Marianne schreef:

Een topic voor ideeën en inspiratie voor een taart komt beter tot z'n recht in Decoreren ("Help elkaar aan of bij ideeën, ...")

[MOVE] --> Daarheen

Sorry :o , en bedankt voor het verplaatsen!

Groetjes, Fleur

8

Meiden, bedankt voor de inspiratie! Bumba lijkt me ook leuk, de droomtuin is helemaal nieuw voor mij maar ik denk dat ik een taart met Purk ga maken. Dat is natuurlijk wel echt voor een meisje!

Groetjes, Fleur