1

Onderwerp: wie wil mij zo snel mogelijk antwoord geven???

Ben nu bezig met de taart van mijn dochter voor morgen. Ik wilde deze gaan vullen met onderandere luchtige botercreme(die van recepten hier op het forum). Maar om nu 2 betercremes te gebruiken??? Mijn vraag is(misschien beetje dom) Kan ik hier ook mee afsmeren met die luchtige botercreme???

Denk het wel maar wil gewoon zeker zijn!!!!!!

Re: wie wil mij zo snel mogelijk antwoord geven???

Ik denk het juist niet. Is dat niet diegene op melkbasis en bloem?
Je fondant of marsepein zou kunnen smelten door het vocht ervan, zeker als het even staat.

Wat is je andere botercreme dan, is die van de mix of met een smaakje?

Ik zou als vulling toch iets van een jamlaagje of zo erbij doen.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

3

o ok ja die is die van die melkbassis ja. daarom was ik aan het twijfelen, dus maar ff gewoon die 1 deel poedersuiker en 1 deel boter maken dan. dank je wel.

4

Ik zou meringue botercreme maken, hiermee kun je de taart vullen en afsmeren, hij is van zichzelf al ontzettend lekker qua smaak, maar voor te vullen kun je er eventueel ook nog een extra smaakje aan toevoegen

5

jup meringue bc is het lekkerst vind ik en kan je voor beiden gebruiken

6

Ik heb laatst de italiaanse meringe bc gebruikt voor vulling, ik vind hem heerlijk maar vraag me nu af of ik hem ook kan gebruiken voor het afsmeren ?

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

7

tipje: Als je snel antwoord wilt zet dan in je onderwerp waar het over gaat. Niet iedereen leest topics zonder onderwerp (ik ook niet) en van degenen die uit nieuwsgierigheid gaan kijken zijn er altijd relatief minder die ook het antwoord weten.

If life gives you lemons, make lemoncurd.