Onderwerp: heartbeats
waartoe wat experimenteren leiden kan...
groetjes
Anne
PS. het hele verhaal van de cake vind je op http://taartenheks.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » heartbeats
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
waartoe wat experimenteren leiden kan...
groetjes
Anne
PS. het hele verhaal van de cake vind je op http://taartenheks.blogspot.com/
Wat ziet dat er leuk uit zeg!
Gaaaaaaaf !!!
Wauw het lijkt wel een ballon.
Wat gaaf! Hihi, heb je spannende verhaaltje ook even gelezen
Knap gemaakt 
Wow wat een supermooie taart is dit!!!!
WOW WOW WOW!!!!! Wat heel erg mooi
Geweldig gedaan!
Mooi, echt gewoon heel mooi!
Colette Peters zeker he 
Ik vind hem heel erg mooi, erg goed gedaan. Ik heb je verhaaltje gelezen op je site.... maarre ik snap nog steeds niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen.... Maar dat zal het geheim van de smid blijven 
hij is vreemd-PRACHTIG!
Hoe hoog was het originele kapsel? Is het cake, heb je het gevuld? Zoiets mag je toch eigenlijk niet plaatsen
, dat levert slapeloze nachten op

Mooi, echt gewoon heel mooi!
Colette Peters zeker he
daar heb ik inderdaad wat mosterd gehaald
Ik vind hem heel erg mooi, erg goed gedaan. Ik heb je verhaaltje gelezen op je site.... maarre ik snap nog steeds niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen.... Maar dat zal het geheim van de smid blijven
Niet echt hoor : over enkele weken heb ik een goed fototoestel en dat ga ik van al deze dingen how-to's maken.
Dit is een gewone cake van 18 cm waarin ik ben beginnen te snijden. Eigenlijk heel eenvoudig hoor: alleen het evenwicht was wat zoek: als je dat op een andere taart zet, kan je met stokjes werken, maar nu rechtstreeks op de drum: ik heb achteraan wat moeten 'stutten'
gewoon proberen...
Anne
hij is vreemd-PRACHTIG!
Hoe hoog was het originele kapsel? Is het cake, heb je het gevuld? Zoiets mag je toch eigenlijk niet plaatsen
, dat levert slapeloze nachten op
![]()
gewone cake zoals ik daarnet schreef en gewoon snijden: eigenlijk veel makkelijker dan het eruit ziet. De cake wel op 'zijn zijde' leggen en zo werken. (als je kan volgen)
Deze is niet gevuld omdat het hier thuis gewoon opgegeten wordt en de kids hebben nog het liefst gewone cake zonder te veel botertoestanden of andere vullingen...
Anne
dank voor je uitleg
Heel herkenbaar dat van die kinderen. Heb net een taartje gemaakt waarvan ik hoop dat de kinderen het eens een keer lusten
, slagroom-mascarpone met frambozen en laag vruchtensaus
, zou moeten kunnen toch
.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » heartbeats