Re: Hier was ik wel mee in mijn nopjes
OMG!!! zooooo mooooooi

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier was ik wel mee in mijn nopjes
OMG!!! zooooo mooooooi

hij is echt supermooi, ik zou ook in mij nopjes zijn
Prachtig!!!!!!!

Geweldig mooi weer!
Nou ik weet het wel, bij een aanvraag voor een bruidstaart stuur ik ze gewoon door naar jou 
oooo, wat ongelofelijk mooi!
Een feestje om naar te kijken!!!
Hoe mooi is dit! Echt prachtig....
WAT EEN PRACHTIGE TAART!
ben er stil van em dàt is niet Zo vaak hoor
Maar ik ben ook benieuwd hoe je stapelt en hoe groot de taarten zijn. En welke kleur paars heb je gebruikt?
Wat een beauty, tegelijk stijlvol, vrolijk en poepiechique! 
WOW...wat een creatie, Caroline !!!!
breath-taking mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
zuchtttttttttttttttttttttt
Diep Respect hoor Caroline!!
ik vind jouw taarten echt GEWELDIG!!
Deze is ook al weer super mooi.
Wauw!
Deze bruidstaart is echt te mooi om waar te zijn.
Hoe vervoer je zoiets?
prachtig meis!!
Als ik jouw naam zie staan moet ik altijd snel kijken om mij weer te kunnen vergapen aan je prachtige creaties 
prachtig! echt geweldig!! mag ik hem opslaan voor inspiratie?
Natuurlijk mag dat.
Ik ben met al jouw taarten in mijn nopjes . Maar ik begrijp je: de 1 spreekt je meer aan dan de ander.......Ik vind het weer een plaatje. Het heeft iets van Glashill .............kleur of zo...... maar dan in een echte Sweet Carolyn
Groet, Jolanda
Klopt helemaal, de taart is naar het idee van de taart "Johan en Fatima" en die was weer geinspireerd door de taart van Glashill.
En inderdaad het zijn helemaal Jac haar kleuren

hoe stapel je zo,n grote taart?
ik heb 1 keer 5 lagen gedaan en gestut met best stevige houte stokjes en met cakedrums ertussen ,maar toch heeft hij het niet overleeft
Ik gebruik altijd maiskolf prikkers.
Ik doe er of luxe taartkartons tussen van 3mm of ik gebruik 2 taartkartons, zo heb ik mijn taarten tot 7 hoog gestapeld.
Echt supermooie taart! Ik wil ook een paars/witte bruidstaart, maar mijn aanstaande hubby wil puur wit... Ik haal hem vast wel over met deze foto!
Deze taart is ook heel mooi met witte bloemen er op, zeker weten 
WAT EEN PRACHTIGE TAART!
ben er stil van em dàt is niet Zo vaak hoor
Maar ik ben ook benieuwd hoe je stapelt en hoe groot de taarten zijn. En welke kleur paars heb je gebruikt?
Hoe en wat van het stapelen heb ik al beschreven.
De taarten zijn 45, 37.5, 30, 22.5, 15 en 10 cm doorsnee.
De kleuren paars die ik heb gebruikt zijn van Americoler, electric purple en purple.
Deze bruidstaart is echt te mooi om waar te zijn.
Hoe vervoer je zoiets?Groetjes Dieuwke
Ik heb deze taart in zijn geheel achter in de auto vervoerd. Als de taart maar plat staat. Ik vervoer de taart op een plank met een stuk anti slip mat er op daar staat de taart dan op, zo is hij makkelijker in en uit de auto te tillen. Ook doe ik er een stuk anti slip mat onder de plank zo dat alles niet kan gaan schuiven.
De taarten zelf zet ik vast met een klein dotje icing tussen de twee taarten in.
Als ik jouw naam zie staan moet ik altijd snel kijken om mij weer te kunnen vergapen aan je prachtige creaties
Groetjes, Addy
www.taartvoorgrootenklein.nl / www.spullenvoorjetaart.nl NU OOK EEN WINKEL!
Jullie laten mij blozen 
Meid, die is echt helemaal waanzinnig!!
Wow prachtige taart zeg!! Hele mooie bloemen en kleur combi!
Wauw prachtig al die bloemen.
En de kleuren vind ik ook geweldig!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier was ik wel mee in mijn nopjes