Re: Maak niet zoveel meer, maar wil deze toch laten zien
Prachtige parade! 
http://karenannecakes.blogspot.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Maak niet zoveel meer, maar wil deze toch laten zien
Prachtige parade! 
Ik vind ze allemaal leuk! Buurman en Buurman zijn op deze manier ook errug leuk!
WOW Addy....wat een creaties !!
Je hebt ook zo'n gouden handen !
Wat geweldig allemaal !!!Er zijn gewoon geen woorden voor 
ook geweldig mooi strak en netjes daar hou ik van !! xxxxx
Super parade!! De blondtaart +cc en buurman en buurman zijn super!!! 
heel erg leuk al die taarten
Wat zijn ze super mooi geworden en die Blond cc zijn helemaal super!
Als je al niet veel meer maakt...wil ik geloof ik niet weten wat je normaal maakt...dit zijn er al zoveel!
Wauw!!! Supermooie taartjes!! En je cctjes ben ik helemaal fan van.
O wauw, deze zijn ook al zo mooi!!! Ben gek op je blondtaart en bijpassende cuppies! Ik vind ook de buurman & buurman taart heel leuk gevonden zo!
Groetjes, José
Wat een mooie taarten
waar heb je sheets laten printen, ik vind ze heel leuk en passen heel leuk bij de taart 
En illegaal in dit topic
Bij de stapels staan er ook nog een paar http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=129614
Als je iets van jezelf herkent: dank voor de inspiratie
waar heb je sheets laten printen, ik vind ze heel leuk en passen heel leuk bij de taart 
Wij printen ze zelf 
Prachtig zeker de blond taart met de cc
ladybug schreef:waar heb je sheets laten printen, ik vind ze heel leuk en passen heel leuk bij de taart
Wij printen ze zelf
Erg gave parade! Net even gekeken op jullie site. Wat is een frosty sheet print eiegenlijk en kun je die ook opeten? Wat is het verschil met een ouwelprint? En wat zit er dan op deze super coole Blond cuppies?
Hele mooie taarten! Ik vind het bij Piet Piraat zo leuk dat het eruit springt. Heb je dat gewoon een beetje 3D proberen te maken?
Hele mooie taarten! Ik vind het bij Piet Piraat zo leuk dat het eruit springt. Heb je dat gewoon een beetje 3D proberen te maken?
Zo gewoon was het niet, het was een lastige puzzel!
Pffffff....Addy!
Wat een prachtige taarten allemaal en ook die schattige cupcakes!
Dat ze lekker smaken weet ik inmiddels en ben altijd blij als ik bij jou mag komen snoepen.....
Ik dacht dat ik het druk had......maar jij bent zo druk als een klein baasje

Off Topic: ik zie ineens dat mijn Kerstmuts is verdwenen.....dank je wel (wie dan ook
)
Wat een prachtige taarten! En die blond cupcakes... geweldig!!
Jij maakt niet veel taarten meer? Nou dit zijn er heel wat en hele mooie ook! Super gedaan zeg!
Wat een super leuke en mooie taartjes en cupcakes!!!
stuk voor stuk erg mooie taarten,
en je stapels zijn ook helemaal top
vind dat je echt goed ben in puzzelen 
Boska schreef:ladybug schreef:waar heb je sheets laten printen, ik vind ze heel leuk en passen heel leuk bij de taart
Wij printen ze zelf
Erg gave parade! Net even gekeken op jullie site. Wat is een frosty sheet print eiegenlijk en kun je die ook opeten? Wat is het verschil met een ouwelprint? En wat zit er dan op deze super coole Blond cuppies?
Hoe zit het met frosty sheet versus ouwel? Wat zit er op de Blond cuppies?
Jammer dat je niet zoveel meer maakt. Ze zijn prachtig.
Immila schreef:Boska schreef:Wij printen ze zelf
Hoe zit het met frosty sheet versus ouwel? Wat zit er op de Blond cuppies?
Frosty is op basis van zetmeel en suiker en smaakt een beetje naar vanille.
Ouwel is eetbaar papier en smaakt nergens naar.
Zelf vind ik prints op frosty mooier, dus die gebruik ik dan ook altijd.
Uiteraard is het allebei eetbaar 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Maak niet zoveel meer, maar wil deze toch laten zien