1 Laatst bewerkt door Jeetje (04-02-2013 21:49)

Onderwerp: TOG taartje

Ik zal het maar eerlijk bekennen, ook ik heb de afgelopen weken last gehad van TOG. Wilde een kersttaartje maken, het excuus was dat we al meer dan genoeg snoeperij en etenswaar in huis hadden. Daarna plannen voor een Oud-en-Nieuw taartje, maar och, 's middags op de verjaardag van schoonzus zouden we ook al taart eten.

Uiteindelijk kon ik er niet langer onder uit, het kapsel stond al gevuld en afgesmeerd in de koelkast te wachten, dus gisteravond mezelf toch maar eens die hoognodige schop onder m'n poezelig achterwerk gegeven en de taart gedecoreerd.

Snel en niet al te ingewikkeld, maar ik vind het alsnog een lief taartje geworden:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/190381_102178046534672_1532362_n.jpg

Voor de liefhebbers: gevuld met mijn eigen favoriet, kersenvlaaivulling en slagroom:

http://i51.tinypic.com/2po1ttv.jpg

2

Re: TOG taartje

En tog... euh tóch  ;)  is het een leuk taartje geworden! En ziet er heerlijk uit, blijft altijd lekker die kersenvlaaivulling.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

even snel en simpel....

Maar hij is wel super leuk geworden.

Een persoonlijke taart is leuk om te geven!!

4

leuk taartje voor snel en simpel.
Vind het hart van de middelste bloem erg leuk met die balletjes

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

5

Ik vind hem er heel goed uitzien, mooi hoor

6

Voor een vluggertje ziet ie er deftig uit hoor ..;vind die linten supermooi!!

7

Taartje doet me aan de lente denken met die kleurtjes, leuk :D
En als ik die stiksels op je linten en onderaan de taart zie lijkt het me toch niet echt een vluggertje.

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

8

Ik vind het een heel leuk taartje geworden, maar wat betekent TOG? :)