Re: Stapel logotaart voor mijn eigen nieuw te openen winkel!
prachtig gedaan zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapel logotaart voor mijn eigen nieuw te openen winkel!
prachtig gedaan zeg!
wat een prachtige taart!
Wauw gave taart!!!
Heel vel sucses met je winkel 
Gefeliciteerd en heel veel succes! Ennuh je taart; helemaal super gemaakt 
mooi en geweldige naam!

Wat een mooie en de kleuren zijn ook zo gaaf!
Succes met de winkel!
Gefeliciteerd met je winkel en je prachtige taart!
Hey Natas,
helemaal super deze logotaart voor je winkeltje!
Hoop dat ie gauw opengaat, want dan kan ik lekker dichtbij leuke spulletjes kopen!
Liefs Bianca!
Heel mooi !
Veel succes met je eigen zaakje straks!
Mooie strakke taart en veel succes!
Hele mooie taart! Succes met jouw winkel. Ben ook wel nieuwsgierig waar jouw winkel zit?
Bedankt meiden! De winkel komt in Alphen aan den Rijn. Ik ben druk bezig de bank(en) enthousiast te krijgen omdat ik een bedrijfskrediet nodig heb. Maar grappig genoeg zijn banken niet geïnteresseerd in een kleine ondernemer. Wat zouden ze al die moeite doen voor zo weinig opbrengst, alle reclames over het steunen van startende ondernemers ten spijt. Maar ik heb het gevoel dat het nu goed gaat komen, bij een instelling voor microfinancieringen. Hoe dan ook ik geef niet op, en als alles nu goed gaat kan begin febr. de winkel open!
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetje Nathasja
Kan niet wachten meis....
Super taart! Veel succes met je eigen zaak, hopelijk kan alles doorgaan! 
Die is gaaf!! Succes!
kijk dat is niet zo ver weg bij mij vandaan, kom zeker even neuzen in je winkel dan, veel succes met alle voorbereidingen
Nou, is dit even een goed bericht! Zo heerlijk dichtbij....
Succes en ik ben benieuwd wanneer de opening is!!
Veel succes met je eigen winkel! Leuke taart hoor! Knap gedaan met piepschuim!
Wat me opviel is wel dat je wel een eigen winkel gaat beginnen, maar nog geen website hebt. Lijkt me niet onbelangrijk voor bekendheid (en zou je ook je woonplaats in je profiel kunnen zetten hier) of zit dat er aan te komen?
Mooie taart met die cc erop en succes met de oprichting van je winkel!
Hoi Sylliek, mijn website staat onder het tekstje wat ik hierboven geschreven heb. Neem eens een kijkje.
Ik ga even kijken hoe ik in mijn profiel mijn woonplaats kan aangeven. Ik ben handiger met marsepein dan met computers!
Groetje Nathas.
www.tazzels.nl hier is ie nog een keer... 
Mooi hoor, en gaf de cc bovenop.
Vind de kleuren zo samen erg mooi
Succes met je winkel 
@Nathas je hebt niet zomaar een website, maar een hele mooie! Ik neem mijn woorden terug!
Leuke auto heb je trouwens! Goed idee met die reclame erop!
Heel veel succes met je shop!
Mooie taart! Ik hoop ook snel dat de winkel komt!
Bedankt Sylliek! En no worry's, als iemand altijd ergens overheen kijkt ben ik het wel!
Groetjes!
Mooie taart en succes met je winkeltje!
Als ik zie hoe druk het bij ons in Ridderkerk bij de
taartenwinkel is moet het voor jouw vast goedkomen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapel logotaart voor mijn eigen nieuw te openen winkel!