Re: samen met een collega een bruidstaart gemaakt vandaag
Hij is weer prachtig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » samen met een collega een bruidstaart gemaakt vandaag
Hij is weer prachtig.
Wow, zo mooi!!!
Je maakt niet alleen mooie taarten, maar bent ook nog eens een super collega
Wat een prachtig resultaat!
Je maakt niet alleen mooie taarten, maar bent ook nog eens een super collega
![]()
Wat een prachtig resultaat!
whahaha, jij bent nog niet met mij op de werkvloer geweest toch??? 
mooi hoor.
Leuk dat je nu een foto van jezelf hebt geplaatst, zien we de echte kwebbel eens.
heel erg gaaf weer!
Mag ik je vragen welk roosje dat is, die komt ook heel vaak terug op je taarten he?
nogmaals weer heel mooi gedaan!
hele mooi taart!!
heel erg gaaf weer!
Mag ik je vragen welk roosje dat is, die komt ook heel vaak terug op je taarten he?
thank you
tuurlijk mag je dat vragen. dat is een heel handige mold van Alphabethmoulds het is een heel prettig roosje omdat de achterkant plat is, dus je kunt hem op vele manieren gebruiken. en vandaag mochten ze van ons dus ook op de kwastjes
zo leuk ook om samen te ontwerpen en dan toch weer dingetjes maken en op en voor de taart houden, toch weer voor iets anders kiezen. zo leuk hoe sommige taarten ontstaan op die manier...
Boska schreef:Je maakt niet alleen mooie taarten, maar bent ook nog eens een super collega
![]()
Wat een prachtig resultaat!whahaha, jij bent nog niet met mij op de werkvloer geweest toch???
Is waarschijnlijk maar goed ook
, In dit geval zal je collega heus wel blij met je geweest zijn 
Geweldige resultaat ! Knap werk samen met je collega.
Voor mij een van de mooiste taarten die ik tot nu toe gezien heb! Echt heel heel mooi!!
Wat een prachtige taart kwebbetje en collega!!!! Heel erg super wauwie!
Ik ben wel benieuwd hoe je die krulletjes op de middeltje hebt gemaakt. Zijn dat de uitstekers die je ook bij Bien kunt kopen? en is dat dan alleen fondant?
Nogmaals 
Prachtige stapel! Stijlvol zo helemaal in het wit... 
Heel erg mooi! En leuk die cupcakefoto aan de muur haha! I like!!!
FiFi78 schreef:heel erg gaaf weer!
thank you
![]()
tuurlijk mag je dat vragen. dat is een heel handige mold van Alphabethmoulds het is een heel prettig roosje omdat de achterkant plat is, dus je kunt hem op vele manieren gebruiken. en vandaag mochten ze van ons dus ook op de kwastjes![]()
zo leuk ook om samen te ontwerpen en dan toch weer dingetjes maken en op en voor de taart houden, toch weer voor iets anders kiezen. zo leuk hoe sommige taarten ontstaan op die manier...
dank je wel! ik ga 'm op mijn lijstje zetten.
groetjes fifi
very nice 
Compliment voor jou en een compliment voor je collega, leuke combi blijkbaar want 't taart-resultaat is super! Als jullie ook zulke kapsels "afleveren".... 
O wat een plaatje weer! Ik vind dit altijd schitterend, zo clean wit! Maar je bouwt de spanning wel op hè, wat betreft het halve relief
. Ik ben ook erg benieuwd!
Groetjes, José
O wat een plaatje weer! Ik vind dit altijd schitterend, zo clean wit! Maar je bouwt de spanning wel op hè, wat betreft het halve relief
. Ik ben ook erg benieuwd!
Groetjes, José
nee hoor, want het antwoord staat er al. iemand anders had het al geraden
het is gewoon heel simpel

Waaauuuw prachtg!! Ik vind het altijd weer spannend om te zien wat voor taart jij hebt gemaakt als ik je naam zie staan! Geweldig hoor
ik ook..
ben groot fan.!
hij is super.!
wij gaan morgen onze ouders vertellen dat we gaan trouwen
voor onze eigen taart zou ik deze als inspiratie willen
als je het goed vind?
Leuk gedaan zo samen, en wat een mooi resultaat
Wat een bekende foto op de achtergrond, ik heb er vandaag nog onder gezetten.
Kim123 schreef:Waaauuuw prachtg!! Ik vind het altijd weer spannend om te zien wat voor taart jij hebt gemaakt als ik je naam zie staan! Geweldig hoor
ik ook..
ben groot fan.!
hij is super.!wij gaan morgen onze ouders vertellen dat we gaan trouwen
voor onze eigen taart zou ik deze als inspiratie willen
als je het goed vind?
hoef je niet te vragen hoor, dat is altijd goed 
Hij is weeer geweldig 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » samen met een collega een bruidstaart gemaakt vandaag