Onderwerp: Appeltaart bekleden

Aangezien mijn familie meer houd van appeltaart had ik het idee om een appeltaart te maken zoals deze how to (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=13451). Ik vroeg mij nu af met wat ik de appeltaart het best af kan smeren en of het een beetje te doen is om deze taart te bekleden. Ik heb nu ongeveer pas 4 taartjes gemaakt. Ik heb al naar onderwerpen gezocht op de site, maar kwam mijn antwoord op de vraag niet echt tegen.

Iemand deze how to wel eens gemaakt of het iemand andere tips? Altijd welkom! (Of tips voor andere taarten met appelsmaak)

2

Re: Appeltaart bekleden

Geen ervaring met de how to, maar de topicstartster daarvan wel dus het lijkt te doen.... Ik vermoed wel dat het een zwaar taartje zal zijn ;)

Andere appelvullingen:

Granny Smith mousse
Gebakken appeltjes met kaneelbotercreme
Appeltaartvulling

Ik zal even zoeken voor je of ik de linkjes makkelijk kan vinden, er staan er een paar in de recepten (linkermenu van de site zelf) of de ingezonden recepten :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Super bedankt! Bedankt voor de tip, ik ga zelf ook nog even zoeken tussen de recepten daar! Het lijkt mij ook een zwaar taartje, maar wilde dan een kleintje van 20 cm maken. Ik vind het zo zonde als mensen hem heel mooi vinden, maar niet veel van word gegeten, omdat ze meer van appeltaart houden. Maar misschien dat die appel vullingen wel een idee zijn!

Sorry voor de vele vragen, maar zou het lekker zijn om af te smeren met botercreme en daar kaneelkruiden door te doen?

Voor degene die het willen weten, ik heb het vandaag uitgeprobeerd. De taart stortte wel een beetje in. Heb er 4 stokjes ingezet en daarna flink goed ingesmeerd met kaneelbotercreme. Ik heb hem ook helemaal bekleed. Ben benieuwd hoe die er morgen uitziet en hoe die smaakt.

Voor degene die het willen weten, ik heb het vandaag uitgeprobeerd. De taart stortte wel een beetje in. Heb er 4 stokjes ingezet en daarna flink goed ingesmeerd met kaneelbotercreme. Ik heb hem ook helemaal bekleed. Ben benieuwd hoe die er morgen uitziet en hoe die smaakt.

7

Heb je daar een foto van???

Natasja loves cupcakes schreef:

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!