1

Onderwerp: botercreme

Hallo
Gisteren heb ik botercreme gemaakt met zo'n pakje botercreme mix van een zaakje in elst;ik kreeg een hele korrelige ;alsof het geschift was ;of hoe noem je dat ;het smaakte goed maar was niet echt dik en smeerde dus slecht ;iemand ideeen  hoe dit komt;ik hoor het graag

Taarten maken is geweldig

2

Re: botercreme

Heb je de mix met water gemengd, Daarna een uur laten staan. De boter gemixt en de mix toegevoegd?
Of te wel.... Hoe heb je het gemaakt?

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

Lilar schreef:

Heb je de mix met water gemengd, Daarna een uur laten staan. De boter gemixt en de mix toegevoegd?
Of te wel.... Hoe heb je het gemaakt?

De mix met water idd ;alleen stond er op de verpakking 10 minuten laten rusten en dat had ik ruim gedaan
boter toen zacht gemixt en toen samen gevoegd

4

De FunCakes mix moet een uur staan. 10 minuten lijkt me erg kort.
Als je vermeldt welk merk je hebt gebruikt, dan zijn er misschien anderen die dit ook eens hebben geprobeerd.

Lilar schreef:

De FunCakes mix moet een uur staan. 10 minuten lijkt me erg kort.
Als je vermeldt welk merk je hebt gebruikt, dan zijn er misschien anderen die dit ook eens hebben geprobeerd.

De botercreme mix van bakfeestenzo in elst heb ik gebruikt

Bij mij gebeurd dit ook weleens: volgens mij zit het hem erin, dat je de boter eerst heel lang moet kloppen, tot je het echt wit geklopt hebt. Daarna de aanwijzingen op de verpakking volgen...
Hopelijk kan je hier wat mee.

Taartje van eigen deeg schreef:

Bij mij gebeurd dit ook weleens: volgens mij zit het hem erin, dat je de boter eerst heel lang moet kloppen, tot je het echt wit geklopt hebt. Daarna de aanwijzingen op de verpakking volgen...
Hopelijk kan je hier wat mee.

Smelt je de boter of laat je hem een poosje buiten de koelkast warmer worden ?

8

De boter gewoon op kamer temperatuur laten komen en dan kloppen.

Lilar schreef:

De boter gewoon op kamer temperatuur laten komen en dan kloppen.

dat deed ik dan wel goed;snap t niet

10

Volgens mij kan het ook met de temperatuur van de boter te maken hebben? Dat ie te koud is?

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen