1

Onderwerp: Koekjes lolly

Ik wil voor de verjaardag van mijn dochter koekjes lolly's maken. Nu heb ik een mix gekocht van Fun cakes.
De deeg in de Kenwood kwam niet tot een deeg bal, dus met de hand gekneed verder, uur laten rusten maar de koekjes liepen alle kanten op!
Iemand tips om er mooie strakke koekjes van te maken?

Alvast bedankt!

2

Re: Koekjes lolly

Ohja iemand tips voor goedkopere stokjes???

3 Laatst bewerkt door Juudjevdv (04-01-2011 21:56)

Ohja en waar vind ik doorschijnende zakjes om over het koekje heen te doen met een leuk lint?

* EDIT Gevonden in de webshop ;-) *

4

je staat een beetje verkeerd.

maar je moet niet de mix van funcakes gebruiken. peggy porschen heeft een goed recept.

stokjes haal je bij de bouwmarkt en die zaag je in vieren.

en de zakjes kan je ook bij een groothandel halen.

5

heb je trouwens even gemeld

6

Klein&Fijn is een showrubriek, bedoeld voor het showen van je creaties. Vragen horen in de andere rubrieken thuis.

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

In de webshop staat als extra omschrijving dat als je er koekjes in een bepaalde vorm van wil maken, je de helft bloem moet toevoegen...........wat ik vorige week heb gedaan is het deeg al uitgestoken en dan een uur in de vriezer en dan direct in de oven.............en toen liep het niet meer uit.

8

Goede tip. En hoe lang heb je het deeg in de koelkast laten rusten?
En kan er dan wel mooi icing overheen?

9

eerst gewoon een uur in de koelkast..............

De icing ben ik niet aan toegekomen om uit te proberen................de koekjes waren voor die tijd al opgegeten  :/

10

Ze zijn wel mega lekker maar denk dat ik om lolly koekjes te maken toch het recept van peggy porschen g aproberen. Heb ik volgende week weer wat te doen. Mijn dochter is pas de 29e jarig. Dus kan nog genoeg testen!

11

je kunt sateprikkers gebruiken als stokje. Gewone of van die dikkere.