Onderwerp: Elmo bouwt blokken
Voor Jens, die tweede kerstdag één jaar werd. Daarom sneeuwvlokken op de zijkant.
Van Elmo word ik altijd vrolijk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elmo bouwt blokken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor Jens, die tweede kerstdag één jaar werd. Daarom sneeuwvlokken op de zijkant.
Van Elmo word ik altijd vrolijk!
oh zo schattig!
Leuk zeg ! voor mij dochtertje had ik ook een elmo taar.. 1,5 jaar geleden:P en zat nog te twijfelen of ik de elmo met blokken zal nemen haha 
mooi gemaakt! erg leuk gedaan zo met de naam in de blokken 
Elmo maakt mij ook blij!
Ik word ook vrolijk van elmo!! Wat issie moooi!
Elmo is cool!
Deze taart dus ook!
Mooie elmo. Wat heb je die blokken mooi gepuzzeld met dat strake gekleurde randje er om heen. Bij mij blijft het nooit zo haaks als ik het oppak. Tips?
haha, hij is leuk!
Ik ben toevallig de hele avond bezig geweest om ook deze elmo in elkaar te puzzelen, maar was nog niet tevreden, en nadat ik deze gezien heb, weet ik zeker dat ik morgen weer opnieuw begin, hihi
wow...geweldig !!heeel leuk gedaaan !!! 
Ik vind hem prachtig, onwijs mooie Elmo !
Wat leuk gepuzzeld! En leuk die naam in de blokken.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Mooie elmo. Wat heb je die blokken mooi gepuzzeld met dat strake gekleurde randje er om heen. Bij mij blijft het nooit zo haaks als ik het oppak. Tips?
Ik ben daar ook een hele tijd mee bezig geweest. Na het zoveelste blok had ik bedacht om het binnenste vierkantje eerst een tijdje te laten liggen om hard te worden. Dan is het randje eromheen een fluitje van een cent. Evengoed zijn ze niet kaarsrecht, maar ik was (zomaar eens een keertje
) te laat begonnen, dus vond ik dat het zo maar moest.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elmo bouwt blokken