1

Onderwerp: Hello kitty taart maar weet niet goed hoe...

Hallo , ik wil graag voor de 2e verjaardag van mn dochter een hello kitty taart maken voor 20 pesonen maar weet niet zo goed welke afmeting van taart ik dan moet maken voor dat aantal personen en hoe ik het besten het gezicht van Hello kitty op de taart kan maken ( ik twijfel tussen marsepein en fondant) heeft er iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen (het word mijn eerste taart die ik ga maken..... DUS ALLE Hulp is welkom!

2

Re: Hello kitty taart maar weet niet goed hoe...

Voor de hoeveelheden kun je het beste kijken in de tabellen: zie de kolom hiernaast.

En het gezicht van Hello Kitty is wit, en fondant is witter dan marsepein. Maar het gaat er natuurlijk om wat je LEKKERST vindt!!

Verder heb je hiernaast ook nog een tabje FAQ, moet je ook eens kijken  :Y

Enne welkom op dit superleuke forum!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Ik heb als eerste taart ook een hello kitty gemaakt. Ik heb dit met fondant gedaan. Ging erg goed

4

Er staan heel veel Hello Kitty taartjes op de taartenparade, kun je veel inspiratie opdoen.
Voor een eerste keer zou ik een puzzelplaatje bovenop een ronde taart voorstellen. Hello Kitty's gezicht is een mooie en eenvoudige puzzel voor een eerste keer.
Persoonlijk vindt ik marsepein makkelijker. Fondant droogt toch wat tijdens het puzzelen en vind ik minder bewerkbaar. Aan de andere kan heeft Sonj@ gelijk, fondant is witter.

Begin in ieder geval op tijd. Als je het plaatje goed, in folie/koekblik, luchtdicht verpakt blijft die heel lang goed. Hou er rekening mee dat het de eerste keer misschien niet helemaal naar ze zin is dus zorg dat je gelegenheid hebt voor een 2e poging.
Zorg dat je rustig de tijd neemt, niet even snel tussendoor terwijl je dochter om aandacht vraagt.

Misschien is er wel iemand die je wil helpen.

Heel veel succes

heb ook een hello kitty puzzelplaatje moeten maken.heb het wel met marsepein gedaan.dus het gezichtje met de gewone marsepein kleur.
en hij is leuk geworden.idd niet zo'n wit gezichtje als met fondant maar het kan makkelijk!
succes!

6

hoi en welkom!
Lot heeft een geweldig topic voor beginners gemaakt, lees maar eens door: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=125276
en heel veel succes!Gaat vast lukken :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl