1

Onderwerp: Mijn nieuwe hobby: bakken!:)

Sinds een aantal weken heb ik een nieuwe hobby bij....het bakken van cupcakes! Ik heb nog niet erg veel ervaring en ben nu ook flink aan het uitproberen. Veel lezen op internet, recepten uitproberen enz.

Ik ben alleen nog wat huiverig met het kopen van boeken over cupcakes en taarten. Zou niet weten aan welk boek ik het meeste zou hebben. Iemand een suggestie? Of is het beter om gewoon zelf dingen uit te proberen? 

Gelukkig vind ik altijd wel "slachtoffers" die mijn bakkunsten willen proeven :9 Tot nu toe heb ik nog geen klachten gehad:)

Ik zou het leuk vinden om eens in contact te komen met andere meiden/dames die al wat meer ervaring hebben met het bakken en decoreren. Misschien dat jullie me eens tips en trucs kunnen meegeven?

Eind januari ga ik een workshop cupcakes versieren volgen. Heb dr nu al zin in! Hoop dat ik er veel van kan leren!

owja, de standaard info nog: Mijn naam is Linda, ben 27 jaar en woon in de Hoeksche Waard.  :)

2

Re: Mijn nieuwe hobby: bakken!:)

welkom op het forum! en heel veel plezier met je nieuwe hobby! voor boeken zou je in het linkermenu wel even kunnen kijken! maar hier op het forum vind je ook heel veel informatie! :Y  groetjes .

3

Hoi welkom op forum

Leuk Hoeksche waard daar heb ik gewoond. Misschien kennen we mekaar toevallig wel????   :rolleyes:

Ik ben ook met CC bezig mar kijk nooit in boeken maak me eigen variatie ik hoor wel vanzelf wanneer er klachten of slachtoffers vallen  :o  :o

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

4

Cupla schreef:

Hoi welkom op forum

Leuk Hoeksche waard daar heb ik gewoond. Misschien kennen we mekaar toevallig wel????   :rolleyes:

Ik ben ook met CC bezig mar kijk nooit in boeken maak me eigen variatie ik hoor wel vanzelf wanneer er klachten of slachtoffers vallen  :o  :o

Waarschijnlijk niet, ik woon hier net 3 jaar:) Maar you never know!
Ik probeer momenteel vooral veel uit. Genoeg mensen in de omgeving die het voor me willen proeven. Nog niet alles gaat naar behoren, maar we komen dr wel!

(excuses voor het late reageren, kijk ik niet altijd op de topics waar ik heb gereageerd)

5

Welkom en heel veel plezier hier op het forum! :Y

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.