1

Onderwerp: combinatie van vulling

Hoi Allemaal,
Ik schrijf niet zo vaak omdat ik hier veel lees en veel leer, waarvoor mijn enorme dank !

Vorige week heb ik met 2 vriendinnen boltaarten gemaakt, zonder hulp, en het was superleuk en superlekker !

Nu ga ik woensdag voor mijn moeder een vierkante taart maken en ik weet niet hoe ik hem ga vullen.
Bij de boltaart hadden we 1 laag banketbakkersroom en 1 laag jam. Maar voor mijn moeder zoek ik wat anders. Die laag jam wil ik graag houden, maar wat past daar nou bij ?
Ze is zelf gek op chipolata maar dat is te moeilijk voor mij, verder houdt ze van hazelnoot, maar dat past weer  niet bij jam.

Wie helpt me met 2 bij elkaar passende vullingen ? Jam kan evt vervallen hoor.

Wederom alvast bedankt !!!

2

Re: combinatie van vulling

sorry voor mijn vraag, heb net een combi topic gevonden !

3

Ik weet even niet zo goed welke combinatie lekker is met chipolata...maar als je chipolata lekker vindt, dan kun je ook het Mona toetje chipolata gebruiken! Niet moeilijk lijkt mij....

Er is een lijst geloof ik met allerlei combinatievullingen...misschien nog even doorzoeken...of misschien kan iemand anders je nog verder helpen.

Succes in ieder geval! :Y

Ah, ik dacht al. Er is veel te vinden op het forum qua vullingen.

Succes met het maken van de taart!

5

Wat zijn jullie toch geweldig lief !

wat gaaf dat ik gewoon chipolata pudding kan gebruiken, daar pas een laag jam toch wel bij ?

Ik zou dan denk ik wel gaan voor een laagje gele jam...