1

Onderwerp: (spoedje) taartwinkels omgeving Ede

Dag dames,
Ik had vanmiddag even naar een winkeltje in Geldermalsen willen gaan, maar zag zojuist dat deze vandaag helaas gesloten is i.v.m Birmingham.
weten jullie nog andere winkels in de omgeving van Ede voor taartdecoratie? (Nijmegen, Arnhem enz.)

Alvast bedankt!

-----een goed resultaart is goud waard!-----

2

Re: (spoedje) taartwinkels omgeving Ede

In Veenendaal sinds gisteren de Bak en Geniet; weet niet wat je precies zoekt???  Deze schijnt alleen veel mixen te hebben en niet veel voor decoratie; ook zit er een Cook&Co in Veenendaal.

Anders mag je hier wel even komen en kun je ms eea lenen?

Groetjes, Dorothea.

3

Dot schreef:

In Veenendaal sinds gisteren de Bak en Geniet; weet niet wat je precies zoekt???  Deze schijnt alleen veel mixen te hebben en niet veel voor decoratie; ook zit er een Cook&Co in Veenendaal.

Anders mag je hier wel even komen en kun je ms eea lenen?

Ik heb het niet op stel en sprong nodig gelukkig, maar had zo'n zin om eens flink te gaan shoppen! :D
Hee, wat leuk dat er net een nieuwe winkel zit! Ga 'k zeker eens kijken! HEbben ze alleen taart decoratie materiaal of ook verdere kookspullen? Cook&Co ken ik ja, maar die heeft zo weinig...
Bedankt hoor!

-----een goed resultaart is goud waard!-----

4

In herveld (klein dorp richting arnhem net over het water) zit ook een bak winkel bakfeestenzo hie hebben ook erg veel.

zowel mixen als marsepein/ fondant en aan uitstekers e.d.

Die zit in elst ook ;) zijn ook leuke winkels

6

klopt ja sinds een tijd zit daar een 2e vestiging.

7

Hallo allemaal...

Ben vrij nieuw hier, net 3 weken bezig met taarten bakken, maar dat winkeltje in Veenendaal (Bak en Geniet) is erg leuk voor allerlei mixen maar qua kleurstoffen, uitstekers, mallen en meer van dat soort dingen moet je daar (nog) niet zijn. Misschien dat dat in de toekomst nog gaat veranderen hoor....?!?

8

Het assortiment bij Bak en Geniet is niet zo heel groot, maar ze hebben er echt wel wat bakvormen, uitstekertjes, suikerfiguurtjes en cupcakepapiertjes e.d.
Ik zat zonder spullen, vanwege de kerstdrukte bij TNT... en ik moet morgen wel een taart afleveren.. Ik ben vanmorgen even naar veenendaal gegaan en ik was blij met dit nieuwe winkeltje!

Bij Pipoos in Veenendaal hebben ze tegenwoordig ook vanalles. Die zit in de Corridor naast Kruitvat. ...Maar die zitten op het moment ook zonder biscuitmix...

9 Laatst bewerkt door @ppeltje (23-12-2010 19:04)

Ben een paar weken geleden bij Bak en Geniet in Veenendaal geweest. Ze hebben wel een klein assortiment wilton kleuren, een klein ass. uitstekertjes, maar wel heel veel soorten bakmixen en bavaroismixen! Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.  :Y

Als je aangeeft wat je zoekt, kan ze daar in de toekomst rekening mee houden bij het inkopen.  ;)

Ik heb me laten vertellen dat er ook een bakwinkel in Arnhem zit, maar ik weet niet precies waar en hoe die heet.
Volgens het verhaal zit het op een eiland en zit het achter een grote winkel (bijenkorf of V&D ofzo)

Dat is toch een TAART waard!

Jamin in Ede heeft nu ook een flink assortiment hoor.
alleen niet echt uitstekers enzo

Ik zing mijn eigen wijsje!

In ARNHEM; de Kookwinkel, inderdaad achter de Bijenkorf, ook in Arnhem-Zuid de Tastyshop(kijk goed naar de openingstijden op de site), evt in het centrum Pipoos, en op de markt zit sinds kort een kook winkel(schuin tegenover de Zeeman) en Xenos, heeft in Arnhem ook aardig wat spullen.

Succes

Groet,
Annemieke

12

en als je puur mixen nodig hebt kun je ook naar de welkoop in wageningen. aan de dijk zitten die.

13

Hallo,
HIer een link naar het krantenartikel van 'Bak en Geniet'

www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/RP1/.../RP1_RP1-1-21_101215_1.pdf

Groetjes,
Annemarie