1

Onderwerp: Help... CC baking cups niet in vorm te krijgen!

Heb ik weer....

Heb op het forum lopen zoeken naar antwoorden maar niet gevonden gekregen!
Ik 'moet' voor vandaag cupcakes bakken voor de kettingcupcakes, en nu heb ik de "Wilton baking cups" besteld (silver foil) die dus plat in de verpakking zaten.

Nu wil ik ze in mn muffin bakvorm doen, en nu krijg ik ze er gewoon niet mooi in! Allemaal stukken vouwen naar binnen, maar dus geen net rond kartelrandje??  :s

Kan me niet meer herinneren hoe ik dat vorige keer deed, maar het lukt me niet hem mooi rond erin te krijgen!

Iemand handige/nuttige tips??

Re: Help... CC baking cups niet in vorm te krijgen!

Helaas, veel te laat dit berichtje gezien. Ik hoop dat het je een beetje gelukt is.

Ik heb wel eens papiertjes die hetzelfde probleem hebben met naar binnen vouwen, maar ik ken die van Wilton niet. Wist niet dat ze die plat aanleverde...

3

Ja.. heb ze toen bij homebaked besteld. En ik snap het ook niet goed, want als ze plat zijn krijg je ze naar mijn mening bijna onmogelijk goed terug in de vorm?  :s

Kan trouwens vandaag pas beginnen, want had dus geen cups op tijd.. nu maar witte bij de blokker gehaald ;)

je horen volgens mij niet plat aangeleverd te worden  :nooo

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Hmm vreemd! Heb ze al tijd geleden gekregen.. omdat de 1e die ik ontving half kapot waren.
Dus kan ze niet meer ruilen..

Misschien zodat ze op die manier door brievenbus passen?  :/

Ach.. ik kan in ieder geval nu verder met de witte ;)
Dankjewel!

6

Wat raar! Dat hoort echt niet hoor! Ik hoop dat het nog gelukt is.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

baking cups kan je toch echt niet voor de brievenbus versturen lijkt mij. Dan zouden ze in een brievenbud-doos moeten, maar dan nog behandelen ze die pakketjes op het postkantoor niet als kwetsbare dingen :nooo

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs