Re: Winters taartje - Fleur d'hiver
Tadaaaaaa 
Dank je wel allemaal!
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winters taartje - Fleur d'hiver
Tadaaaaaa 
Dank je wel allemaal!
Nou volgens mij ben ik de enige die blij is dat ik je buuf niet ben haha.
Moest er niet aan denken dat ik daar een mes ik zou moeten zetten!!
GEWELDIG!!!
Hij is schitterend! 
Wat prachtig zeg...wow!
Jee deze heb ik helemaal gemist geloof ik.
Wat een beauty van een taart!!!!! Jammer dat hij niet bij de bestellers terecht is gekomen.
Dit is weer een wereldwonder!!:)
Hoe lang doe je dit nu ongeveer?
En hoeveel (fondant/marsepijn)taarten heb je nu zo'n beetje gemaakt?
Ik hoop dat ik dit ook ooit voor mekaar ga krijgen....
Petje af!
wauw, ook deze is weer helemaal gaaf!!!
en wat moet dat fijn zijn als je zo'n taart gewoon krijgt
groetjes neeltje
Dit is weer een wereldwonder!!:)
Hoe lang doe je dit nu ongeveer?
En hoeveel (fondant/marsepijn)taarten heb je nu zo'n beetje gemaakt?Ik hoop dat ik dit ook ooit voor mekaar ga krijgen....
Petje af!
Sinds juli 2009, en ik denk zo'n 200 taartjes. In het begin veel kleine en lelijke taartjes, dus daar heb ik geen foto's meer van 
Suuz, hij is weer super!!
magnific 
Wat een plaatje.
Sprokkel schreef:Suikertaartjes-Suuz schreef:Die verfrommelde bloempjes zijn gewoon van fondant met tylose, een groot compliment dat je er anjers in ziet
De kommen heb ik inderdaad ondersteboven bekleed, daarna omgekeerd, wavy gesneden en verder afgemaakt.
Hahaha
Nou echt goed gelukt hoor die anjers! Snij je de wavy dan ook in het fondant als je hem omgekeerd hebt?
Ps: kom je ook wel eens in het noorden van het land?
Dank je wel
Ja ik snij door de fondant heen, maar deze wavy was niet zo extreem, dus ik heb echt maar een klein hoekje eruit gesneden.Ik kom ook wel eens boven de rivieren ja, waar wil je me hebben?
Nou ik ga het ook proberen met zo'n kom vorm. voor mijn vriendinnetjes verjaardag en dus vrije hand. dat is de kans om wat te proberen nietwaar? nog goude tip? zal niet echt lijken op die van jou natuurlijk...
En wat dacht je van drenthe? prachtige provincie met vast veel mensen die je willen ontmoeten en iets van je willen leren natuurlijk!
groetjes femke
OOO...WOW...alweer zo'n prachtige creatie !!!!

Jeetje.... Drenthe!
Inderdaad een mooie provincie
Ik heb nog een foto van mezelf in mijn jonge jaren op een hunnbed
Lijkt me erg gezellig hoor, maar dan liever wel ergens tegen de lente of zomer, als het wat langer licht is. Ik kan de dag ervoor vast wel ergens bij familie slapen, maar na zo'n workshop wil ik toch wel graag weer lekker naar huis en dat is prettiger rijden als het licht is...
Dus, ik zou zeggen, stuur eens een mailtje tegen die tijd 
wauw!! echt mooi!!
Jeetje.... Drenthe!
Inderdaad een mooie provincieIk heb nog een foto van mezelf in mijn jonge jaren op een hunnbed
![]()
Lijkt me erg gezellig hoor, maar dan liever wel ergens tegen de lente of zomer, als het wat langer licht is. Ik kan de dag ervoor vast wel ergens bij familie slapen, maar na zo'n workshop wil ik toch wel graag weer lekker naar huis en dat is prettiger rijden als het licht is...
Jaa leuk ga ik zeker weten (proberen te ) onthouden!! Lijkt me heel gezellig en leerzaam! (volgens mij ben je wel een tof mens!)
Origineel kom ik trouwens uit Heerlen, ik had wat workshops betreft beter daar kunnen blijven hahaha
na alle reacties,want alles is al zo'n beetje gezegd over deze schitterende taart,hij is echt TOP!!!!
WAUW!!!!
Suikertaartjes-Suuz schreef:Jeetje.... Drenthe!
Inderdaad een mooie provincieIk heb nog een foto van mezelf in mijn jonge jaren op een hunnbed
![]()
Jaa leuk ga ik zeker weten (proberen te ) onthouden!! Lijkt me heel gezellig en leerzaam! (volgens mij ben je wel een tof mens!)
Origineel kom ik trouwens uit Heerlen, ik had wat workshops betreft beter daar kunnen blijven hahaha
Dank je wel 
Maar ik ben niet altijd zo tof hoor, laatst moest ik zelfs boos worden op iemand
Mocht je weer eens terug willen naar hier, geef gerust een gil. Gaan we samen aan de freubel of gewoon een bakkie doen 
Sprokkel schreef:Suikertaartjes-Suuz schreef:Jeetje.... Drenthe!
![]()
Origineel kom ik trouwens uit Heerlen, ik had wat workshops betreft beter daar kunnen blijven hahahaDank je wel
Maar ik ben niet altijd zo tof hoor, laatst moest ik zelfs boos worden op iemand![]()
Mocht je weer eens terug willen naar hier, geef gerust een gil. Gaan we samen aan de freubel of gewoon een bakkie doen
Compleet off topic: boos worden kost zoveel energie. En terug naar het limburgse land... denk dat mijn gezinnetje daar heel anders over denkt! Maar bakkie had me heel gezellig geleken!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winters taartje - Fleur d'hiver