1

Onderwerp: Sneeuwkristal

Ik wil een taart gaan maken met als thema "winter". Hierbij wil ik sneeuwkristallen van RI maken. Waar kan ik vormen hiervoor kopen? Heb de webshop afgepluisd, maar kan niets vinden?! Scheel?!?!  :o Alvast bedankt!!

2

Re: Sneeuwkristal

ik denk dat je die met een patroon overspuit.... heb zelf nog nooit met RI gewerkt, maar volgens mij leggen ze dan een patroon onder een stuk bakpapier en spuiten het er dan op en laten het zo drogen en hard worden....

ik denk dat plungers of vormen meer voor uitsteken zijn

3

hmm ja daar had ik helemaal nog niet over nagedacht  :+ Dj voor reactie

4

hier een voorbeeld voor vlinders: http://itsnummynum.blogspot.com/2010/03 … flies.html

En voorbeeld voor snowflakes:

http://www.doitmyself.org/seasons_love/images/small/sideflakeglitter.jpg

Als je fondant wilt gebruiken, kun je in de verschillende webshops snowflake cutters vinden.........

5

Dankjeee  :cool:

ps: kan ik dit onderwerp ook weer verwijderen? Aangezien ik mijn antwoorden heb? Geen idee hoe dit moet  *D

tienta schreef:

ps: kan ik dit onderwerp ook weer verwijderen? Aangezien ik mijn antwoorden heb? Geen idee hoe dit moet  *D

Je kunt niet zelf verwijderen, dat kunnen alleen de moderators/administrators
Als we dat bij ieder topic zouden doen, waarvan de topicstarter zijn/haar antwoord heeft gevonden, zou dit forum een heel stuk minder informatie bevatten :Y
Dus we laten hem lekker staan :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

En soms komen er nog nieuwe oplossingen en ideeën :+ .

Je kan mer RI nl ook stencillen. Daar zijn ook hele leuke stencils van sneeuwvlokken bij. Volgens mij te koop in de webshop en anders zeker bij cakesbybien :Y

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

tipsytaartje schreef:
tienta schreef:

Je kunt niet zelf verwijderen, dat kunnen alleen de moderators/administrators
Als we dat bij ieder topic zouden doen, waarvan de topicstarter zijn/haar antwoord heeft gevonden, zou dit forum een heel stuk minder informatie bevatten :Y
Dus we laten hem lekker staan :)

Oké prima hoor, ben niet zo van de forums normaal, dus wist ik niet  O-)