1

Onderwerp: hoe CC vershouden??

Als ik CC bak om deze vervolgens bijv 1 dag later te decoreren en 2 dagen later te eten, hoe kan ik deze dan het meest vers bewaren.

heb zelf namelijk heel erg dat de luchtigheid verdwijnt dan.

iemand tips!!
Alvast bedankt

2

Re: hoe CC vershouden??

Ik bewaar ze gewoon in een taartdoos en niet in de koelkast. Laatst een aantal in een afgesloten trommel gedaan, maar dan laten de papiertjes los. 

groetjes el

3

Ik heb ze in de cupcakebox.. dus afgesloten.. en heb geen last van loslatende papiertjes oid

Groetjess..

4

Cynthiaa schreef:

Ik heb ze in de cupcakebox.. dus afgesloten.. en heb geen last van loslatende papiertjes oid

Groetjess..

Dan ga ik het volgende keer nog eens proberen, dacht eindelijk ontdekt te hebben waarom men soms last van loslatende papiertjes heeft, nou niet dus :+  Misschien had ik ze dan toch net niet lang genoeg laten afkoelen voordat ik ze in de trommel deed en is dat de oorzaak.

groetjes el

5

Ik heb ze ook gewoon in een tuppeware bakje bewaard en de papiertjes zaten nog muurvast.

6

in een grote plastic zak lukt 't ook hoor :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

el schreef:

Misschien had ik ze dan toch net niet lang genoeg laten afkoelen voordat ik ze in de trommel deed en is dat de oorzaak.

ja dat is de oorzaak  :Y als ze eenmaal afgekoeld zijn, kun je ze zeker luchtdicht verpakken :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs