1

Onderwerp: Kerstcadeautjes

Dit jaar hadden we afgsproken dat we geen cadeaus zou geven aan elkaar.
Uiteraard breken zowel mijn moeder, zus als broertje deze afspraak en hadden ze het eigenlijk alleen gezegd omdat wij er momenteel niet zoveel geld voor hebben! Ik moest dan wel taart maken!
Dat heb ik gedaan...maar daarnaast heb ik ook mooie koekjes gemaakt voor iedereen.

De leukste twee laat ik even zien.

Deze is voor mijn broertje. Beetje raar misschien, maar het is nagemaakt van een schilderij wat door hem is gemaakt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W6AK7E3U.jpg

De tweede is voor mijn stiefvader. Die houdt helemaal niet zo van koekjes en taart, dus had ik dit bedacht voor hem!
Hij houdt namelijk wel enorm van Engels ontbijt! Dus dat dan maar op een koekje! Compleet met ei, spek, worst, witte bonen in tomatensaus en een kop thee!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RZP3M4UQ.jpg

Just a beginner, tips and tricks are always welcome!

2

Re: Kerstcadeautjes

:lol: wat leuk, een engels ontbijt. Mens, wat een gepriegel zeg :s , maar wat een leuk resultaat :thumb: .
Het schilderijkoekje is ook helemaal :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Dank je wel!

Het was ook echt gepriegel! Vooral die witte boontjes! Hahaha! Maar hij vond hem super!

4

Jeetje wat leuk, nu ben ik wel benieuwd hoe groot dat koekje is?

5

net zo groot als de bovenkant van een cupcake! denk zo'n 6 cm doorsnee

6

hihi ziet er wel heel leuk uit alletwee!!!

enne de eerste (zoals jij hem omschrijft) is super geworden (en waarschijnlijk helemaal voor je broertje, omdat hij het zal herkennen ( ik heb zelf nl ook al een aantal keren iets nagemaakt in een puzzel wat voor anderen heel veel waarde had) ;)

enne wel heel lief dat ze er rekening mee houden dat je t ff niet zo ruim hebt ;)

gr lon

7

ach wat een super leuke en persoonlijke koekjes, knap gedaan!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

8

Ze zijn super! :thumb:
Ik houd wel van de stijl van het tekeningetje,en dat ontbijt is echt geweldig!

Groetjes Notje

9

Bedankt voor de complimentjes!

@Fluppyduck...mijn broertje was er ook helemaal blij mee! Ik zou eigenlijk voor zijn verjaardag een taart maken met 1 van zijn schilderijen. Hij de 23e jarig...maar hij zat even niet lekker in zn vel...is gestopt met school dus nu viert ie het later. Dit was een mooi voorproefje en ik kon mooi even oefenen!

Wowie,wat mooi :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

11

Wow dat "griezeltje is echt super! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het schilderij (en ander werk van hem: interesse!)  :D

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

12

Mijn broertje vond het erg leuk dat je zo reageert! Als je me even je emailadres pb-t dan stuur ik je de foto's! Of kan ik dat ook naar jou pb-en?