1

Onderwerp: Sneeuwvlokken

Mijn man was gisteren jarig en vroeg om een taart om op te trakteren, graag iets met sneeuwvlokken.... Nou leuk, want die maak ik graag :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RQ3668JD.jpg

Amandelcake getrempeerd met amaretto, gevuld met viervruchtenjam en mokka-mbc met cacao, bedekt met choco-marsefond.

Dank voor het kijken!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Sneeuwvlokken

Wauw, wat een prachtstuk!

3 Laatst bewerkt door Ottolien (02-01-2011 17:41)

Die is gaaf Jozien.
Heel chique en onzettend mooie sneeuwvlokken. Weer eens wat anders dan de plunger vlokken.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Heel erg mooi en hij klinkt ook errrruuuggg lekker !!!!

MOOI! heel sjiek met deze kleuren, netjes afgewerkt :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Heel mooi geworden! Hoe heb je die sneeuwvlokken gemaakt? Zoals een puzzelplaatje?

Groetjes van Natascha!

7

Wat een schatje en wat een mooie vlokken!!! Ben ook heel benieuwd naar hoe je die hebt gemaakt!

Groetjes, Jose

8

het is een plaatje! Wat een mooie vlokken zijn dit!!

groeten, Bianca
TAART in huis

9

Gefeliciteerd! met je man en je taart

10

Mooi hoor, vind de sneeuwvlokken ook erg leuk. :Y

Groetjes Bianca Wolst

11

Wauw super mooi!

12

mooi  :thumb:  :thumb:  :thumb: ,zwart blijf ik moeilijk vinden.heb al tips gevraagd,zo mooi zou um graag willen,
taartgroetjes Carla

Heel mooi!

14

erg mooi!!!
zijn dat cricut sneuwvlokken of zelf uitgesneden?
:thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

15

Gefeliciteerd, met je man én met je taart, want wat is die mooi, zeg! (Je taart, want je man ken ik niet  :lol:!)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

16

Ik vind het ook een prachtige taart,gefeliciteerd nog met je man!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

17

Wat een prachtige sneeuwvlokken!
Geweldig mooie taart :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

18

Gefeliciteerd met manlief... en idd prachtige sneeuwvlokken! Ik herken ze (celcraft?? of hoe het ook heten mag... die witte malletjes)

19

Wat een mooie strakke taart.
Hij klinkt ook zo lekker.

Heel mooi en chique :thumb:

21

carol schreef:

mooi  :thumb:  :thumb:  :thumb: ,zwart blijf ik moeilijk vinden.heb al tips gevraagd,zo mooi zou um graag willen,
taartgroetjes Carla

Hihi, ja hij lijkt wel zwart he? Maar het is toch echt bruin, chocoladefondant, en dan ook nog eens gemengd met marsepein (half om half). Echt zwart gebruik ik zelf eigenlijk nooit, ik hoor dat mensen vaak een zwarte tong krijgen van de grote hoeveelheid zwarte kleurstof die er in zwarte fondant of marsepein zit dus hou ik het toch maar liever bij (chocolade)bruin :D

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

22

Nathalie schreef:

Gefeliciteerd met manlief... en idd prachtige sneeuwvlokken! Ik herken ze (celcraft?? of hoe het ook heten mag... die witte malletjes)

Nee helaas Nath, foute gok ;) Er is geen cricut aan te pas gekomen en ze zijn ook niet gepuzzeld (hoewel je het gepriegel met die :X$%#-patchworkcutters soms wel puzzelen zou kunnen noemen  :rolleyes: Ben best wel trots dat het me gelukt is, vooral die hele kleine die zo fijntjes zijn.....  had ze vorig jaar nog in een hoek geknald omdat ik ze er maar niet heel uitkreeg :cool: )

Het zijn dus PWC, uit de serie stars en snowflakes (het kleintje, de middelmaat en de fijnste grotere). De wat grovere, grote sneeuwvlok is ook een PWC, hij heet geloof ik snowflake large  :think:

23

WAUW !!!!

Heeft je man even de blits gemaakt met die taart !
Hier trakteren we op het werk gewoon op koeken  :D

24

echt prachtige stapel!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

25

Prachtige stapel!