1

Onderwerp: jaa ik denk jullie eerste lid uit turkije:)

hi allemaal,

gooo na een aantal dagen surfen voor informatie over cupcakes ( mijn voorkeur ja ja) kwam ik hier op deze gezellige site terecht..

en jaaaa je raad het al hoppa in de digitale pen geklommen en lid geworden..

en wie is er nu lid geworden wil je natuurlijk ook weten :)

Nou ik ben Judith 37 jaar oud en woon in Alanya turkije sinds 4 jaar.
en helaas voor mij is er geen leuke taartwinkel in turkije te vinden dusse ik hoop dat ik de materialen kan vinden en met hulp van dit forum toch eens wat leuks kan maken..

allemaal een super lekker 2011 gewenst en tot hoors:)

groetjes judith

2 Laatst bewerkt door NiQ (02-01-2011 10:46)

Re: jaa ik denk jullie eerste lid uit turkije:)

Welkom! En kijk eens bij vraag en aanbod daar staan regelmatig zat leuke spulletjes op. Ook kan je al een heel eind komen met spullen uit de bouwmarkt/hobbywinkel

N-Joy Cakes

Hoi,

Wat leuk iemand uit Turkije, maar hopelijk kunnen we van jou ook lekkere recepten uit Turkije leren, toch?

4

Leuk !

Het is een stukje warmer bij u zeker dan hier in België/Nederland?

groetjes

5

Leuk !

Het is een stukje warmer bij u zeker dan hier in België/Nederland?

groetjes

6

Dank je wel allemaal nog even snel een berichtje voordat ik naar het vliegveld ga vannacht:)

@ Evy jaa klopt in het algemeen is het bij ons een stuk warmer maar nu in de winter tijd hebben wij veel last van stormen die ook niet zo denderend zijn. in de zomer hebben we gemiddeld 45 a 50 graden in juli en augustus en vanaf april tot dec toch wel zeker boven de 25 graden..
dus veel zon:)

@Saskia haha ja is goed hoor ik vind het altijd leuk om te koken enzovoort en de turkse keuken is zeer lekker. als je eens iets wilt weten geef maar een seintje hoor. :)

@NiQ jaa klopt helaas hebben wij geen gamma of leen bakker in turkije haha maar ik ga eens kijken misschien gewoon wat bij de bak spullen maar het aanbod zal zeer klein zijn:) vandaag in ridderkerk geweest en wat starters dingen aangekocht nu hopen dat de doana niet moeilijk doet over de marsepein...
slik... :s

komt goed ik ga nog even slapen en dan de lange reis terug naar huis...

volgende keer vanuit alanya

groetjes

7

Maaaar in antalya zit wel IKEA!!!! Hahaha

N-Joy Cakes

8

NiQ schreef:

Maaaar in antalya zit wel IKEA!!!! Hahaha

klopt heb ik gehoord maar ik moet een keer iemand charteren om daar eens langs te gaan.. is voor mij zo 140 km.. wel heb ik gehoord dat je dingen kan bestellen maar dat er niet zo grote keuze is om mee te nemen.. och toch eens proberen hahaha

oke moet opschieten gooo internet en mij ...

Is het nog gelukt met je aankopen?

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

10

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Is het nog gelukt met je aankopen?

hoi hoi jaa ik heb net geschreven op het forum niet wat ik allemaal wou maar volgens mij kan ik even oefenen met deze materiaalen

groetjes judith