Onderwerp: Riempjes maken

Hoi allemaal,

Hier ook even een vraagje.. ik zie bij sommige taartjes ( vooral de schoentjes taartjes en met tasjes enz) dat er riempjes gemaakt worden maar met gespje en al.

Mijn vraag is weten jullie toevallig ofdat hier een mal van is oid.
Zou wel makkelijk zijn.

graag jullie hulp.

Ik heb het bijvoobeeld bij de hyves van peggy gezien.

Groetjes,

Bianca

Groetjes,
Bianca

2

Re: Riempjes maken

Bij de xenos kopen ze de gespen en steentjes los bij de hobby spullen, zijn dus niet eetbaar

N-Joy Cakes

3

Is helemaal niet moeilijk  te maken, je maakt een riempje, wat gaatjes erin en dan een slangetje (bv grijs) er om heen leggen en je hebt een gespje. Nog een klein stukje recht erin en dat is het pinnetje.
Gewoon eens erg makkelijk naar een tas (van jezelf bv) kijken...

Groetjes, Dorothea.

Dot schreef:

Is helemaal niet moeilijk  te maken, je maakt een riempje, wat gaatjes erin en dan een slangetje (bv grijs) er om heen leggen en je hebt een gespje. Nog een klein stukje recht erin en dat is het pinnetje.
Gewoon eens erg makkelijk naar een tas (van jezelf bv) kijken...

klopt is ook zo, maar ik ben nogal van de makkelijk.. als er een mal van bestaad, zal ik hem zeker aanschaffen...lol

Ik zag op de hyves gewoon zo`n mooie gesp dat ik dacht kijk dat is makkelijk als ik daar een mal van heb.

Bianca

Groetjes,
Bianca

5

Stephen Benison heeft er uitstekers van.............maar denk zelf ook dat zoals Dot het beschrijft een goede (en goedkope) oplossing is.......

die karin beschrijft zijn wel echt groot, 5 x 6 cm geloof ik.

als je de manier van dot doet en je wilt het nog echter later lijken, dan kun je halverwege je gesp nog een worstje leggen in de kleur van de gesp, maar dan onder het stukje riem, zodat het net als bij een echte riem, dan gedeelte iets bol staat :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

hmm oke dan maar zelf maken vrees ik... hihi
mallen zijn zo handig  :Y

Bianca

Groetjes,
Bianca