26

Re: Stapels!!

Ik vind de taarten werkelijk prachtig!!!
Maar ik vraag mij af, (als niet bakkend persoon :D  :o ), waarom de onderborden niet bekleed zijn, of hoort dat zo??
Maar nogmaals Charissa, ik doe het je niet na en mijn petje gaat dan ook diep af! :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

27

Jeetje, wat heb jij hard gewerkt afgelopen maand! Ik vind je taarten prachtig! Ik heb je site ook even bekeken en meteen bij mijn favorieten gezet. Wat maak jij mooie, stijlvolle vrolijke taarten!! :thumb:  :thumb:

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

28

Stuk voor stuk geweldig stapels!

Wat een werk heb jij gehad, kan me voorstellen dat je nu aardig gaar bent. Hopelijk heb je het nu even wat rustiger en kan je even bijkomen.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

29

Wauw wat een super mooie stapels en zo netjes en strak!
Mag ik je vragen wat voor soort en hoeveel dowels je hebt gebruikt bij de stapel van 3? En Bij de 2e taart heb je 'sliertjes' heb je die gespoten met royal icing? En hou je dan de taart scheef ofzo?

Veel vragen, maar heel leergierig!! ;)

30

Meid, hoe doe je dat toch? Allemaal weer plaaaatjes! Jammer dat je niet alles hebt gefotografeerd, ik had het heeeel graag gezien :).
Pas je op dat je jezelf niet voorbij holt? (hoor wie het zegt... ;)).

Groetjes!
José

31

Het zijn weer echte Charissa's  :thumb:

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

32

Mamav2Boys schreef:

Erg mooie stapels!!!
Vind de 3de stapel het mooiste!!...........komt denk ik ook door het roze (sinds de geboorte van de jongste ben ik gek op roze haha).

Maar ik blijf jammer vinden van de foto's.
Als je een stukje doek koopt en die ergens overheen hangt en dan de foto van de taart maakt hoef je ze helemaal niet te bewerken ......je blijft het namelijk altijd zien.
Dan komen je taarten nog mooier uit!!!!

Thanks voor je compliment :)
Ja dat photo shop doe ik idd niet altijd even netjes heb er zo geen geduld voor  :s
Maar ik probeer de foto's meestal buiten te maken en er is eigenlijk nooit iemand in de buurt die dan een doek zou kunnen vasthouden dus tja moet wel zo helaas...
Of dus binnen op de tafel maar toch is de foto dan minder mooi omdat het licht zo anders valt.
Maar thanks voor je tip hoor ik wardeer het echt dat je met me meedenkt :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

33

conny4u schreef:

prachtige taarten en weer een genot om naar te kijken...
thanks voor het plaatsen..en nu even rust of toch niet?

welke mold is dat die je gebruikt voor dat wat bollere strikje op de eerste taart?? Ik zie die vaker op je taarten ..en heb verschillende strik molds....dus als je dat wilt laten weten  .....graag? dank je wel

Dat is een mold waar 2 strikken inzitten 1 met en 1 zonder lintjes heb hem toen bij Bien op de beurs gekocht hij staat onder bow set.

34

Annelies schreef:

Ik vind de taarten werkelijk prachtig!!!
Maar ik vraag mij af, (als niet bakkend persoon :D  :o ), waarom de onderborden niet bekleed zijn, of hoort dat zo??
Maar nogmaals Charissa, ik doe het je niet na en mijn petje gaat dan ook diep af! :thumb:

Hoi Annelies wat leuk dat je reageert :)
Ik heb het weleens gedaan alleen er staan zo vaak vingers of duimen in van klanten ,catering medewerkers restaurant  :s
En ik maak bijna nooit dingen op voorhand dus om een week van te voren cake boards te gaan bekleden is niks voor mij..
Moet de dag ervoor nog bedenken hoe de taart word  :lol:  :lol:
En ik vind de borden heel mooi zo ik koop vaak veel te grote borden zodat je ze goed ziet  :lol:  :lol:

35

Super taarten weer!

36

Jeetje hoe doe je het, zoveel en ze er dan ook nog zo uit laten zien  :thumb:

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

37

Wauw, wat een geweldig mooie serie.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

38

super :thumb:

Ze zijn weer   :thumb: .

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

40

Ze zijn fantastisch!