1

Onderwerp: Vijf voor twaalf.............

Oud en nieuw bij vrienden gevierd en kon het natuurlijk niet laten om ook dit momentje aan te grijpen voor een leuke taart.
Dus bij deze............mijn oud en nieuw taartje!
(vond deze trouwens op google, heeft in een oude editie van de MJAM taart gestaan. Erg leuk vond ik zelf)

P.S: Ging niet helemaal volgens plan want de marsepein bleef scheuren met bekleden. Uiteindelijk redelijk gelukt maar wel met veel ge :mad: 
Kan dit komen doordat ik de kleur redelijk donker wilde dus dat de marsepein daar mischien wat droog van wordt ofzo???
Dat was mijn idee in ieder geval.

http://94.100.113.14/1199300001-1199350000/1199334001-1199334100/1199334079_5_1OqF.jpeg

Bedankt voor het kijken.

Groetjes, Angela

2

Re: Vijf voor twaalf.............

mooi strak! je ziet (bijna) niets van het scheuren. Leuk gedaan!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

Nou An, ik vind hem weer prachtig geworden...

Had je weer van die heerlijke vulling? Ik ben nu bezig met de verjaardagstaart voor Danyllo....

xxx

Trotse moeder van Danyllo, Jermayne & Noélya

4

mooi hoor? misschien wat crisco erdoorheen. dat doe ik als ik het heb gekleurd....beetje crisco en dan word het weer soepel.
anders plakt het ook zo, en als je dan moet rollen..... :(

Groetjes Christa!

5

Christa163 schreef:

mooi hoor? misschien wat crisco erdoorheen. dat doe ik als ik het heb gekleurd....beetje crisco en dan word het weer soepel.
anders plakt het ook zo, en als je dan moet rollen..... :(

Ik ben zelf ook wel een fan van de crisco dus dat heb ik ook gedaan maar volgens mij zijn de meningen daar op het forum toch wel aardig over verdeeld.
Heb uiteindelijk ook de magnetron en héél klein beetje water geprobeerd maar geen succes. Is misschien in combinatie met de crisco ook weer niet echt een goed plan?!

Groetjes, Angela