1

Onderwerp: 4 jaar en dol op Buurman en buurman

Voor twee jongens van een goede vriendin van mij, die vandaag 4 jaar zijn geworden en graag naar de filmpjes van Buurman en Buurman kijken.

Ik ben niet zo'n boetseerwonder, maar deze vond ik toch best wel goed gelukt. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!!

Gevuld met zwitserse room.

http://lh3.ggpht.com/_KPYXgaLdzDk/TR8b9SaC0KI/AAAAAAAADZQ/Tj_tREfHTfE/s640/P1000868.JPG

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

2

Re: 4 jaar en dol op Buurman en buurman

Ohhhhh geweldig, erg knap gedaan dus geen twijfels meer over je boetseerwerk hoor ;)

Groetjes Bianca

3

O, die is leuk zeg :thumb:  :thumb: . Je buurmannetjes zijn toppie!!

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

Jaaaaaaa leuk! ALs je niet had gezegd wie het waren had ik het ook gelijk gezien. Ze zijn heel goed gelukt :thumb:

Ontzettend leuk en mooi geboetseerd hoor :thumb:  :thumb:

6

ik vind het een hartstikke leuk taartje geworden

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

7

Dat heb je puik gedaan ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

heel gaaf!!!!

9

Inderdaad heel erg goed  :thumb: gelukt! Een heel erg leuk taartje.

groetjes véronique

10

Super mooi geboetseerd, hoe doen jullie dat toch ?! Elke keer als ik een poging waag om poppetjes te boetseren, vallen de armen eraf  :s

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

11

Heel goed gelukt, ze zijn leuk!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

12

AlexandraB schreef:

Super mooi geboetseerd, hoe doen jullie dat toch ?! Elke keer als ik een poging waag om poppetjes te boetseren, vallen de armen eraf  :s

Ik doe er (korte) stukjes droge spaghetti in, anders hadden die van mij het ook zonder armen/handen moeten doen...

Overigens zetten de jongens gelijk hun tanden in de twee buurmannen... oren en neus en muts werden er gelijk vanaf gehapt.
Gelukkig kon ik nog op tijd waarschuwen voor de stukjes spaghetti en die werden er vakkundig uitgepeuterd :D

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

13

erg mooi gedaan!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

14

heel erg leuk gedaan. Mijn zoons zijn ook gek op de filmpjes van buurman en buurman en zie ze dus vaak voorbij komen en ze lijken echt heel goed.

groetjes karin

15

Superleuk is deze!  :thumb:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

16

Elja schreef:
AlexandraB schreef:

Ik doe er (korte) stukjes droge spaghetti in, anders hadden die van mij het ook zonder armen/handen moeten doen...

Overigens zetten de jongens gelijk hun tanden in de twee buurmannen... oren en neus en muts werden er gelijk vanaf gehapt.
Gelukkig kon ik nog op tijd waarschuwen voor de stukjes spaghetti en die werden er vakkundig uitgepeuterd :D

Ah, is dat het geheim !! Super bedankt, dan ga ik me er toch maar weer eens aan wagen.  :)

Groetjes Alex

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

17

leuk !!!!!!!!!!!!!!