Onderwerp: Welke basiskleuren?
HOi,
ik ben nog vrij nieuw en vraag mij af welke basiskleuren je het beste in huis kunt hebben. De rest is neem ik aan gewoon een kwestie van mengen. ik neem aan de je gekleurde marspein ook kunt mengen met elkaar?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Welke basiskleuren?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
HOi,
ik ben nog vrij nieuw en vraag mij af welke basiskleuren je het beste in huis kunt hebben. De rest is neem ik aan gewoon een kwestie van mengen. ik neem aan de je gekleurde marspein ook kunt mengen met elkaar?
Ja, hoor! Mengen doe ik ook soms. Alleen geen grote hoeveelheden. Niet om een taart te bekleden of zo.
De basiskleuren die ik het meest gebruik is rood. Daarnaast geel en blauw en groen. Ik kleur alle marsepein zelf, behalve de zwarte.
Als je de drie primaire kleuren koopt (rood, geel, blauw) kun je verder alles maken.
Daarnaast is zwart nog handig, en eventueel een potje voor huiskleur als je poppetjes wilt boetseren.
En een potje met wit...om gewoon wit te maken...maar ook roze en lichtblauw etc...
Ik heb het doosje met 8? kleurtjes van wilton en dat bevalt prima, kost iets van 15 euro dacht ik maar in theorie kan je met de drie primaire kleuren alles in elkaar draaien behalve zwart en wit. Maar fondant is stiekem al wit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Welke basiskleuren?