26

Re: Vintage buttons

Prachtig en zo gaaf, knap vind ik dat. Het is de eerste keer dat ik een taart met knopen zie. Die zijn bij ons (Israel) niet te koop maar ik zit er over te denken een materiaal te vinden waarmee ik zelf malletjes kan maken. Ik vind die gouden knopen juist heel mooi maar ben het eens met de crimper strikjes, volgende taart gumpaste strikjes er op plakken.

27

Wat een leuke taart zeg!

Even een vraagje... misschien een rare vraag, maar wat zit er langs de onderkant van de taart?
Heb je dat ook zelf gemaakt? Of is dat lint?
Kan je het ook eten?? :o
Sorry als het raar overkomt, maar ik was er even nieuwsgierig naar....

28

Ik vind het een hele leuke taart! Mooi uitgevoerd.
Ook dan lint onderaan heb je leuk bedacht.

29

Yardeen schreef:

Wat een leuke taart zeg!

Even een vraagje... misschien een rare vraag, maar wat zit er langs de onderkant van de taart?
Heb je dat ook zelf gemaakt? Of is dat lint?
Kan je het ook eten?? :o
Sorry als het raar overkomt, maar ik was er even nieuwsgierig naar....

Dat is gewoon lint en een kanten bandje, niet eetbaar dus :)

30 Laatst bewerkt door MeNadine (31-12-2010 09:24)

figarodt schreef:

Prachtig en zo gaaf, knap vind ik dat. Het is de eerste keer dat ik een taart met knopen zie. Die zijn bij ons (Israel) niet te koop maar ik zit er over te denken een materiaal te vinden waarmee ik zelf malletjes kan maken. Ik vind die gouden knopen juist heel mooi maar ben het eens met de crimper strikjes, volgende taart gumpaste strikjes er op plakken.

Dank je! :) Helemaal mee eens. Maar kun je de knopen niet over laten komen? Wordt natuurlijk wel duur hè...

Heej Nadine ik vond dit een heeeel leuk taartje! Ben eens op je hyves gaan kijken en je maakt echt hele mooie taarten en cupcakes. Helemaal in mijn stijl, ik moet toch maar eens wat meer taartjes voor mezelf gaan maken ipv alleen opdrachttaartjes dan kan ik die stijl ook eens doorvoeren! En je behangetjes zijn ook te gek!  :9

32

Maartjetaartje schreef:

Heej Nadine ik vond dit een heeeel leuk taartje! Ben eens op je hyves gaan kijken en je maakt echt hele mooie taarten en cupcakes. Helemaal in mijn stijl, ik moet toch maar eens wat meer taartjes voor mezelf gaan maken ipv alleen opdrachttaartjes dan kan ik die stijl ook eens doorvoeren! En je behangetjes zijn ook te gek!  :9

Dank je wel! En leuk dat je bent gaan kijken :) Je kunt dit toch ook doen door taartjes te maken voor vriendinnen die jarig zijn en bezoekt :)

33

MeNadine schreef:

Maar kun je de knopen niet over laten komen? Wordt natuurlijk wel duur hè...

Ik zal gewoon moeten wachten tot ik weer eens naar Nederland kom. Dat gebeurt helaas niet vaak genoeg aangezien ik daar geen familie meer heb.

34

Heel stijlvol taartje.

Misschien moet ik toch maar meedoen met de staatsloterij, als ik win koop ik al die leuke mallen die ik hier voorbij zie komen...

35

Ilonas schreef:

Heel stijlvol taartje.

Misschien moet ik toch maar meedoen met de staatsloterij, als ik win koop ik al die leuke mallen die ik hier voorbij zie komen...

Ja wie weet... Kunt niet meer dan proberen :D

36

Een eigen stijl heb je zeker, een mooi geheel! :Y

Groetjes Anique

Vind hem ook helemaal leuk en inderdaad altijd mooi gefotografeerd!
Doe je het behamg ergens ophangen ofzo ik vind het zo geweldig altijd eruit zien jouw foto's.
Alleen daar aan herken je de taarten al!

Groetjes P@trici@

38

saltandpepper schreef:

Vind hem ook helemaal leuk en inderdaad altijd mooi gefotografeerd!
Doe je het behamg ergens ophangen ofzo ik vind het zo geweldig altijd eruit zien jouw foto's.
Alleen daar aan herken je de taarten al!

:o

Hebben op de hobbykamer een witte muur nog vrij waar een bureautje voor staat, prik het behang op die muur vast met naalden.

39 Laatst bewerkt door mniek (31-12-2010 16:38)

Wauw!! Mooi met die knopen zo. Maar klopt het dat ik de vorige met knopen ergens op een site tegenkwam? Heb jij je foto "uitgeleend" aan iemand met een webshop???

Volg je hart...want dat klopt!

40 Laatst bewerkt door MeNadine (31-12-2010 16:42)

mniek schreef:

Wauw!! Mooi met die knopen zo. Maar klopt het dat ik de vorige met knopen ergens op een site tegenkwam? Heb jij je foto "uitgeleend" aan iemand met een webshop???

Dank je. Nee, heb mijn foto niet uitgeleend.... Raar  :/
Enig idee waar je de foto hebt gezien? Ben nu wel nieuwsgierig.. Maar mijn naam staat er wel op zoals bij deze. Dus of het dezelfde was?

41 Laatst bewerkt door mniek (31-12-2010 16:47)

MeNadine schreef:
mniek schreef:

Enig idee waar je de foto hebt gezien? Ben nu wel nieuwsgierig.. Maar mijn naam staat er wel op zoals bij deze. Dus of het dezelfde was?

Ik ga nog even zoeken of ik hem nog vind en dan mail ik je.
Gevonden en gemaild!

Volg je hart...want dat klopt!

42

mniek schreef:
MeNadine schreef:
mniek schreef:

Ik ga nog even zoeken of ik hem nog vind en dan mail ik je.
Gevonden en gemaild!

Edit: Niets aan de hand :)

Ik ben altijd weg van zowel je taarten als je foto's!
Wat een uitzonderlijk talent ben jij!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

44

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik ben altijd weg van zowel je taarten als je foto's!
Wat een uitzonderlijk talent ben jij!

:o  Jeetje.... Dank je wel zeg!

Echt hoor  :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

46

waaw wat een prachtige taart heel mooi

47

Prachtig! Zowel je taartje als de foto!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

48

Ook ik vind het een heel chique en stijlvolle taart en SUPER op foto gezet!!! :Y  :thumb:  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole