1 Laatst bewerkt door Roosanne (31-12-2010 13:01)

Onderwerp: heel klein beetje kwebbeltje....

... maar dan ook maar een heel klein beetje.
Ik ben best tevreden over de vorm: het uitsnijden, afsmeren en bekleden is heel goed gelukt.  :thumb: Ik heb kleine golfjes gemaakt: in het echt is het veel mooier dan op de foto (waar is mijn zus als ik ze nodig heb voor mooie foto's  :mad: )
Ik ben absoluut niet tevreden over het spuitwerk  :nooo : mijn volgende investering wordt zeker en vast een pearl-mould!!!! De decoratie is ook niet wat ik in mijn hoofd had!! :s
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3OYG6UF4.jpg
Ah ja, dat grijs is in het echt zilver, maar je ziet het niet op de foto!

Kwebbel: wanneer geef je eens een boek uit???: ik ga hem dan alvast kopen hoor.
Voor iedereen een gezond en gelukkig 2011!!
Anne

2

Re: heel klein beetje kwebbeltje....

Hij is mooi joh! Mooi strak, en ik houd van eenvoud.
:thumb:

Wish it...... Dream it..... Do it.......

3 Laatst bewerkt door kwebbeltje (31-12-2010 13:11)

nou, ik vind het heel goed gelukt van je hoor!!! :Y slim van je dat je de hexagonaal gepakt hebt. scheelt je alvast een stukje meetwerk, whhahaa, had ik nog niet eens aan gedacht.  :o de golven zien er mooi en gelijkmatig uit! :thumb: en een boek??? met mijn typniveau :+  hij is grappig :lol:  nee laat dat maar aan de pro's over hier. ik hou het gewoon lekker bij taartjes maken.  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Heeeeeeel mooi gedaan!  :thumb:

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

5 Laatst bewerkt door Sonj@ (31-12-2010 13:13)

ooooh heeeeeeeel gaaf!!

*edit* ik vind het een goed idee van dat boek van Kwebbeltje hoor! En als ze denkt dat ze het niet goed genoeg kan typen, maakt ze er toch een plaatjes-boek van? Vol met -prachtige- foto's  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Heel erg mooi gedaan. Je mag trots zijn  :Y

7

Ik vind het een plaatje, heeeel goed gelukt!

8

erg knap!! mooi hoor :Y

9

Helemaal niet nodig om ergens ontevreden over te zijn hoor, ik vind hem heel mooi gelukt!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

kwebbeltje schreef:

nou, ik vind het heel goed gelukt van je hoor!!! :Y slim van je dat je de hexagonaal gepakt hebt. scheelt je alvast een stukje meetwerk, whhahaa, had ik nog niet eens aan gedacht.  :o de golven zien er mooi en gelijkmatig uit! :thumb: en een boek??? met mijn typniveau :+  hij is grappig :lol:  nee laat dat maar aan de pro's over hier. ik hou het gewoon lekker bij taartjes maken.  ;)

Als het enige excuus typen is, dan help ik je wel typen hoor!! Helemaal voor niets!!

Ik vind dat je het zeker ook waard bent om een boek uit te geven!!

I never met a calorie I didn't like....

O ja, Roosanne, ik vind hem super!

Jij maakt hele mooie dingen (bv je verjaardagstaart)

I never met a calorie I didn't like....