Onderwerp: Cameo and buttons
Stroopwafel cupcakes afgesmeerd met witte chocoladepasta en gedecoreerd met marsepein
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cameo and buttons
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Stroopwafel cupcakes afgesmeerd met witte chocoladepasta en gedecoreerd met marsepein
Wauw, erg mooi hoor!
Prachtig! Je cameo cupcakes (CCC dus) zijn superchique, maar oooooh, die anderen zijn ook al zo mooi. Prachtige reliëf matjes ook gebruikt. Welke zijn dat?
Gaaf zeg!
Vooral de cameo's.
Ben inderdaad ook nieuwsgierig naar welk reliëfje het is.
woooowwwww, erg chique die met die cameo en die andere zijn ook heel erg leuk, heel vrolijk. Erug mooi gedaan hoor!
MOOI!
groetjes Iris
Het reliëfje onder de cameo is een cuttlebug impressiematje en onder de knoopjes is een matje van fiskars.
Errug mooi inderdaad. Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke kleurenje hebt gebruiktbij de cameo's, heb je 2 kleuren gedust? en de kleur op het rondeje (met karteltjes)?
Prachtig!!! 
Ontzettend mooi!
prachtig!!!
ik ben benieuwd welke bloemetje je bij de knoppjes hebt liggen en die nerfjes enzo.... is dat zo'n compleet te bestellen setje ?
Wat beeldig! Heel mooi gedaan en prachtig op de foto gezet! 
Heel, heel mooi. Mag ik 'em opslaan?
@ Guus: De bloemetjes zijn gemaakt met een siliconen dubbele nerfvormer van Sunflower sugarart.
heel erg mooi, vooral de cameo cupcakes 
oh super gaaf
en die ondergrondjes zijn echt mooi.
heb je misschien een linkje van de 2 matjes ?
Mooooi!!! Mooie foto's ook...
Echt super super mooi!
Prachtig!!!!!!!!!!!

Ik vind ze echt super... Vooral je cameo cupcakes!!!!
Super mooi!
sjiek!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cameo and buttons