Onderwerp: hoe champagnecreme maken van mbc
heeft iemand dat al is geprobeerd?
en hoe doe je dat dan?
alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe champagnecreme maken van mbc
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heeft iemand dat al is geprobeerd?
en hoe doe je dat dan?
alvast bedankt
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2511
misschien hiermee?
of deze?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4710
bedankt dat kan indd wel maar doe het het liefst met echte champagne alleen weet niet zo goed of dat gaat anders is dat indd wel een oplossing,
heeft verder niemand ooit van mbc champagnecreme
of een ander drankje gedaan in de mbc?
Gebruik je eiwitpoeder? Dan zou je dat eens aan kunnen maken met champagne ipv water? Zo gaat het ook als je champagnecreme maakt met botercreme vd mix.
Je kan ook, als je het the italian way doet, de suiker opzetten met de champagne ipv water, dan verdampt wel de alcohol, of het wat met de smaak doet weet ik niet.
Laat maar weten of het gelukt is, ben ik ook wel benieuwd naar.
ik gebruik indd eiwitpoeder ga is kijken of dat lukt want de champagne zal dan indd wel verdampen geen idee of dat wat zal doen met de smaak,
ik heb toch nog een restje mix staan maar zie dat dat goed was tot afgelopen nov denk niet dat ik dat nog zou kunnen gebruiken?
Weet dat dat met bv sauzen in poedervorm niet zo heel veel uitmaakt als het iets over datum is, maar met eiwit is dat denk ik niet zo slim nee.
eiwitpoeder kan je nog gebruiken hoor. Het is droog en de houdbaarheidsdatum is maar een indicatie. Als het er niet anders uitziet en niet vreemd ruikt als je het aanmaakt is het nog goed.
nee met eiwit indd lijkt me ook niet slim gelukkig is die wel nog goed
maar kwam nog een bus tegen waar ik botercreme mix in bewaard heb maar die was nog goed tot 28 nov nu dus een maand over datum geen idee of dat goed is maar ga dat gewoon proberen als het niet goed meer is proef ik dat vanzelf en kan ik het altijd nog proberen met mbc
ben gek op mbc sinds ik dat ontdekt heb gebruik ik alleen nog maar mbc
het is gelukt met mbc!! heb eerst de mbc gemaakt aangezien ik 2 smaken wou heb bij de rest van de mbc wat champagne erdoor gedaan en de mixer weer aangezet hij ging al snel in de schift maar eenmaal uit de schift was hij echt lekker en mooi van structuur de creme!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe champagnecreme maken van mbc