26

Re: 91ste Verjaardagstaart met tijgerlelie

wow!!! heel mooi!!! nog tips voor het maken van de Lelie?? welke materiaal heb je er voor gebruikt?? mijn lelie heb ik na 3 pogingen weer in de kast gelegd....  :o mja, heb mijn oma er wel een beloofd te maken...

27

Wat een prachtige bloemen :thumb:
Die zijn het zeker waard om mee te pronken :Y

Groetjes Gerien

28

Wat een super mooi boeket! Lijkt net echt! Kan me voorstellen dat je oma daar heerlijk mee heeft lopen pronken! Durfde ze'm wel op te eten?

29

flowers very realist, bravo :thumb:

30

echt fantastisch!!!!!super knap!!!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

31

Jultie schreef:

Laatst zelf voor opa die ook 91 werd een taartje gemaakt, maar die merkte alleen op: wat moet ik ermee, veel te groot.  :s

:lol: sorry hoor, maar ik lig even in een appelflauwte, mànnen! :lol:

Maar wat een prachtige bloemen zeg, ik zit met open mond te kijken. Staan ze nu nog te pronk in haar kamer, als los bloemstuk bedoel ik?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

32 Laatst bewerkt door Carien (30-12-2010 20:23)

sorry, was blijkbaar 2x

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

33

petrawb schreef:

wow!!! heel mooi!!! nog tips voor het maken van de Lelie?? welke materiaal heb je er voor gebruikt?? mijn lelie heb ik na 3 pogingen weer in de kast gelegd....  :o mja, heb mijn oma er wel een beloofd te maken...

De Lelie (en alle andere bloemen) zijn gemaakt van gumpaste.
Ieder individueel blad zit op een (niet al te dun) ijzerdraadje.
Ik heb er ook mee zitten modderen maar heb uiteindelijk een goede uitleg gevonden in het boek "Leslie Herbert's complete book to sugar flowers" wat ik van het internet heb afgehaald. De uitleg in dit boek voor een groot aantal prachtige bloemen vind ik heel goed en duidelijk.

34

Sneezle schreef:

Geweldig! Echt heel erg knap. Ik zou willen dat ik het je na kon doen maar ik ben pas een beginneling.

Blijf proberen, zoals de uitdrukking zegt "practice makes perfect"". Ik heb zelf mijn eerste versierde taart in April dit jaar (2010) gemaakt dus ik heb ook geen jarenlange ervaring.

35

Ongelofelijk mooi!

Jacqueline

36

Heel erg mooi Dieuwke, en dat je pas sinds april bezig bent is helemaal ongelofelijk! Dat belooft nog wat....

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

37

Schitterende bloemen en wat geweldig voor je dat ze er mee pronkte. Ik maak geen taart weer voor mijn schoonmoeder  :nooo laatste reactie was erg teleurstellend  :(

38

erg mooi!!!!!!!!! :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

39

Prachtig!

40

Ook ik vind het erg mooi gedaan,net echt!!, zijn de bloemen bewaard?? Of opgegeten, zou ik erg zonde vinden Gr. Rian

41

bengel schreef:

Ook ik vind het erg mooi gedaan,net echt!!, zijn de bloemen bewaard?? Of opgegeten, zou ik erg zonde vinden Gr. Rian

Ja hoor, die staan op het dressoir in haar kamer.

42

Wat geweldig mooi...mn mond viel gewoon even open..
Echt een prachttaart en een nog geweldiger boeket!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

43

Geweldig gedaan zeg!
Echt super!

Ben je er lang mee bezig geweest???

44

Yardeen schreef:

Geweldig gedaan zeg!
Echt super!

Ben je er lang mee bezig geweest???

Ja, dat wel. Iedere avond een paar bloemetjes avonden lang. Maar het voordeel is dat je de verschillende elementen lang van te voren kan maken en bewaren in een doosje. Ik heb zelfs wat kleinere boeketjes klaar liggen voor waneer ik plotseling iemand wil verrassen.