Onderwerp: 2x kerst, "blond"-dummie en een hartje
Ik liep even wat achter met posten (heb ook nog gepost in de stapelrubriek en in de cupcake-rubriek).

De krans is naar een idee van Karina!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2x kerst, "blond"-dummie en een hartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik liep even wat achter met posten (heb ook nog gepost in de stapelrubriek en in de cupcake-rubriek).

De krans is naar een idee van Karina!

Erg leuke parade, maar voor mij springt die krans er echt uit! Heel gaaf gedaan!
erg leuke taarten, maar inderdaad die krans, wauw!
Ik vind je krans heel mooi, net echt, ik moest gewoon even goed kijken of het wel taart was. 
Leuk
Leuk
Leuk
Mooi
Gaaf
Wow
Strak
Super
*zo de eerste woorden die bij me opkomen haha*
de krans vind ik echt geweldig.
Fantastisch! Ik vind die krans ook heel bijzonder!
Mooie parade!!
Ik vind je kerstkrans echt super

Wat een mooie strakke taartjes. Die krans vind ik helemaal geweldig.!! (is die strik van fondant??? Zo ja, dat heb je dan super gemaakt) 
Wauw, die Blond taart vind ik erg leuk, en die krans is helemaal fantastisch!
wauw !
Mooi!!! Vooral bij die krans dacht ik: wauw!
Geweldig leuke taarten 
wauw wat een schitterende taarten! en die krans lijkt net een echte krans! maar vind de sterren het mooist!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! De krans was ook erg leuk om te maken...
Wat een mooie strakke taartjes. Die krans vind ik helemaal geweldig.!! (is die strik van fondant??? Zo ja, dat heb je dan super gemaakt)
Ja de strik is van fondant. Ik vind het erg leuk om strikken te maken en meestal zit er op een taart van mij ook wel een strik...zo kan ik lekker veel oefenen/proberen.
ik vind ze allemaal super maar de krans springt er inderdaad wel uit ha ha !!!
Wauw allemaal mooi maar inderdaad die krans is echt geweldig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2x kerst, "blond"-dummie en een hartje