Onderwerp: Drie blonde dames uit Amsterdam...
Blond Amsterdam dus..
Ik mocht helemaal los gaan op deze stapel. Lynn speelt dwarsfluit en zwemt graag en Blond Amsterdam vindt ze leuk. Nou dan krijg je bijvoorbeeld zo'n taart.

Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Drie blonde dames uit Amsterdam...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Blond Amsterdam dus..
Ik mocht helemaal los gaan op deze stapel. Lynn speelt dwarsfluit en zwemt graag en Blond Amsterdam vindt ze leuk. Nou dan krijg je bijvoorbeeld zo'n taart.

Heel erg leuk die puzzels zo verwerkt aan de zijkanten van je taart.
Vrolijke taart!!
gaafff
Hier wordt je toch blij van! 
waaauw!! die is super gaaf!!
Helemaal geweldig!!
Wat een ontzettend vrolijke taart zeg 
hartstikke leuk gemaakt
,lekker vrolijk.
taartgroetjes Carla
Lynn was errug blij lijkt me zo; 
Fantastisch. Ziet er geweldig uit. Niks meer aan doen
Ben beetje jaloers, wil ik ook zo graag

Zo lekker vrolijk! Kan niet wachten om ook een keer zo'n taart proberen te maken!
Wat is ie gaaf en van die leuke gave kleuren!
Jaaaa! Daar is weer zo'n prachtige 'Leonie'!! Ik ben fan!!!

Ohwww.. wat gaaf! Hij is zoooo leuk!
Mag ik hem opslaan voor inspiratie?
Super gedaan!
Hij is super!!! woow 
Wauw helemaal super!!
mag ik vragen hoe je die puzzelplaatjes recht op de zijkant krijgt? zodat het hoofdje niet omvalt? Maak je de plaatjes gewoon van fondant en laat je dat opdrogen? of doe je er extra tylose door?
groetjes fifi
Jaaaa! Daar is weer zo'n prachtige 'Leonie'!! Ik ben fan!!!
![]()
![]()
Dankje, insgelijk hoor, vind jouw taarten ook altijd super!
Ohwww.. wat gaaf! Hij is zoooo leuk!
![]()
Mag ik hem opslaan voor inspiratie?
Tuurlijk, geen probleem hoor. Hoef je echt niet te vragen is natturlijk altijd goed!

Wauw helemaal super!!
mag ik vragen hoe je die puzzelplaatjes recht op de zijkant krijgt? zodat het hoofdje niet omvalt? Maak je de plaatjes gewoon van fondant en laat je dat opdrogen? of doe je er extra tylose door?groetjes fifi
Nou dat was nog een heel gedoe moet ik zeggen. Ik had twee dagen ervoor de puzzelplaatjes gemaakt van marsepein (zeelandia , dat droogt behoorlijk in vind ik, dus dat hoofd blijft wel vanzelf rechtop staan). Toen ik de puzzelplaatjes op de taart wilde plakken vielen ze allemaal uit elkaar
. Stukje voor stukje op de taart geplakt. Ik puzzel niet zo vaak , maar misschien moet ik al bij het puzzelen de delen aan elkaar plakkken met tylose? Misschien weet iemand dat?
super gedaan 
geweldige taart!!!!!
Hoe maak je die kleur paars??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Drie blonde dames uit Amsterdam...