1

Onderwerp: kerstkoekjes - toch nog leuke verpakking gevonden!

Ik heb mijn kerstkoekjes uiteindelijk in zo'n plastieken doosjes gedaan (volledig plastiek met een gouden inlegblaadje). Ik vond ze eerst wat klein, maar kreeg er toch genoeg in.
Het blauwe is een iets groter koek-schilderijtje. Dat paste nergens in, dus maar gewoon in plastiekzakje verpakt met een lint errond.http://img.photobucket.com/albums/v603/kristienhenckaerts/PC190472.jpghttp://img.photobucket.com/albums/v603/kristienhenckaerts/PC190485.jpghttp://img.photobucket.com/albums/v603/kristienhenckaerts/PC190475.jpg
Kersttaartjes volgen nog, maar daar heb ik zelf niet zo'n goede foto's van.

Re: kerstkoekjes - toch nog leuke verpakking gevonden!

Wat een leuk idee zeg een koek-schilderijtje  :Y

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

3

Wat zijn ze leuk! Vooral dat schilderijtje, echt een leuk idee, en mooi gedaan :Y :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Heel erg leuk gedaan!

5

Heel leuk! Ik vind de gezichtsuitdrukking van je sneeuwpop echt super :).

6

Ik vind je schilderijtje echt super! Wat een origineel idee! :thumb:

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

7

Erg leuk! vooral je schilderij-tje vind ik super!!
Mag ik vragen waar je die leuke doosjes vandaan hebt??

8

cassie schreef:

Erg leuk! vooral je schilderij-tje vind ik super!!
Mag ik vragen waar je die leuke doosjes vandaan hebt??

Ik heb ze gekocht bij AVA - stond bij al de zaken om geboortedingetjes in de verpakken (suikerbonen enzo).

9 Laatst bewerkt door karine (01-01-2011 19:28)

Hey die zijn mooi zeg ..ben vooral dol op je kerstschilderijtje ..héél mooi. En die doosjes zijn wel handig ja :Y
Ik had ook kerstcuppies gemaakt om weg te geven (zie verder in topic little angel..X-mas,pagina 4 ondertussen) maar vond het moeilijk om ze te verpakken. Op de foto staan ze op zo'n gouden taartschijf en ik had er van dat doorschijnend inpakfolie rond gedaan maar dan moet je opletten dat de boel niet gaat schuiven; Zou de Ava zoiets hebben om zo'n 4-tal cc in te doen?

10

leuk al die verschillende kerstfiguurtjes. Vind vooral de cupcakes erg mooi.

11

karine schreef:

Hey die zijn mooi zeg ..ben vooral dol op je kerstschilderijtje ..héél mooi. En die doosjes zijn wel handig ja :Y
Ik had ook kerstcuppies gemaakt om weg te geven (zie verder in topic little angel..X-mas,pagina 4 ondertussen) maar vond het moeilijk om ze te verpakken. Op de foto staan ze op zo'n gouden taartschijf en ik had er van dat doorschijnend inpakfolie rond gedaan maar dan moet je opletten dat de boel niet gaat schuiven; Zou de Ava zoiets hebben om zo'n 4-tal cc in te doen?

Mijn taartdozen haal ik ook in de AVA (bruine dozen) - ze hebben ze in grote en kleine maten - in de kleine zou je ook cupcakes kunnen doen, maar dan mag de versiering erop niet te hoog zijn, want erg hoog zijn de dozen niet. Ze hebben ook geen venster. Cupcakes met botercreme toef doe ik in die dozen - cupcakes met fondant zou ik bv. op een kartonnetje zetten en daar folie omheen. Maar dan is het idd opletten met hoge decoratie.

Wat een leuk idee, zo'n koekschilderijtje!