26

Re: Mijn witte "bling bling" stapel met een heel klein noors tintje

R-E-S-P-E-C-T Dat moet wel een goed jaar worden

Christa163 schreef:

mooi hoor!!! lijkt wel een klein beetje op de taart uit de Mjam! maar dan zonder champagnefles!

super, dat in het donker te doen!!!! hoop dat jullie snel weer licht hebben, stroom hebben....en volgens mij las ik een tijdje terug dat je ingesneeuwd was......is het alweer wat minder????

groetjes!

Dank jullie wel voor de leuke reacties allemaal.

Ik heb me inderdaad laten inspireren door de cover van de mjam :Y  De stippen op de middelste taart en de kleurverdeling, zwart zilver etc.

Het is hier inderdaad een beetje hectisch :s , ingesneeuwd, meerdere malen zonder electriciteit, zieke kids waarvan er 1tje nog steeds iedere middag koorts heeft, en nu weer 2 dagen zonder verwarming en warm water doordat manlief de boel had opgeblazen (hij heeft het ook weer gerepareerd hoor :lol:

Maar in nederland ligt er ook nog steeds een enorm pak sneeuw toch?? En dit geeft toch ook wat problemen als ik het goed gezien heb op tv.

28

Mooooi!!

29

Mooi hoor :thumb:

30

wauw! super hoor!  :thumb:

31

Echt schitterend !!!

Groetjes, Conny

32

Madame Gâteau schreef:
Christa163 schreef:

mooi hoor!!! lijkt wel een klein beetje op de taart uit de Mjam! maar dan zonder champagnefles!

super, dat in het donker te doen!!!! hoop dat jullie snel weer licht hebben, stroom hebben....en volgens mij las ik een tijdje terug dat je ingesneeuwd was......is het alweer wat minder????

groetjes!

Dank jullie wel voor de leuke reacties allemaal.

Ik heb me inderdaad laten inspireren door de cover van de mjam :Y  De stippen op de middelste taart en de kleurverdeling, zwart zilver etc.

Het is hier inderdaad een beetje hectisch :s , ingesneeuwd, meerdere malen zonder electriciteit, zieke kids waarvan er 1tje nog steeds iedere middag koorts heeft, en nu weer 2 dagen zonder verwarming en warm water doordat manlief de boel had opgeblazen (hij heeft het ook weer gerepareerd hoor :lol:

Maar in nederland ligt er ook nog steeds een enorm pak sneeuw toch?? En dit geeft toch ook wat problemen als ik het goed gezien heb op tv.

Hoi,

hier in noord holland daar waar ik woon is weinig sneeuw meer. bij ons is het weer groen! sommige andere plaatsen hebben nog sneeuw. succes nog even meis, met al die ellende! hoop dat jullie evengoed een beetje warm zijn.

Groetjes Christa!

33

Prachtige stapel en wat een beauty van een strik zit erop!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

34

Prachtige taart!

35

Erg mooie taart en een prachtige strik. Komisch verhaal ook, trouwens. Ik zie jullie al helemaal staan met die zaklamp!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

36

Wow, ik vind het een prachtige stapel! Welk reliefje heb je gebruikt voor de strik? Het lijken net kleine streepjes op de lussen. :thumb:

MirandaB schreef:

Wow, ik vind het een prachtige stapel! Welk reliefje heb je gebruikt voor de strik? Het lijken net kleine streepjes op de lussen. :thumb:

Dank jullie wel voor de leuk reacties :Y
Dat relief heb ik met schroefdraad gemaakt. Kan je gewoon bij de bouwmarkt halen

38

Madame Gâteau schreef:
MirandaB schreef:

Dank jullie wel voor de leuk reacties :Y
Dat relief heb ik met schroefdraad gemaakt. Kan je gewoon bij de bouwmarkt halen

Daar had ik nou net niet aan gedacht! :lol:  :lol: Thanks voor de tip!

39

Uit de Mjam of niet ... ik vind hem super chique !! :thumb:  :thumb:

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake