1

Onderwerp: Black&white sweet sixteen

Ook ik mocht van de week mijn eerste sweet sixteen taart maken, in de kleuren zwart, wit en zilver. De dame in kwestie houdt van muziek, paarden en is ANTI roze :P Het was de eerste taart gemaakt in mn gloednieuwe keuken, wat werkte dat heerlijk. Overigend heb ik inspiratie opgedaan bij Sweet Carolyn, ze is wat mij betreft de sweet sixteen-taartqueen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TY4MOYIC.jpg
Stiekem even een keukenfototje  :o ben zo blij met mn boretti!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VBORYUKI.jpg

2 Laatst bewerkt door kwebbeltje (29-12-2010 20:23)

Re: Black&white sweet sixteen

nou, in zo'n keuken zou ik echt niet willen werken, en je taart ziet er ook niet uit :lol: je suis jalours!!!!
whahahha sorry, ben errug melig
zowel de keuken als je taart is fantastisch!!! echt waar  :Y en je hebt gelijk wat Sweet Caroline betreft. die maakt echt de meest leuke en gave dingen!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Woooow, van zowel je keuken als je taart ben ik diep onder de indruk! :)

4

kwebbeltje schreef:

nou, in zo'n keuken zou ik echt niet willen werken, en je taart ziet er ook niet uit :lol: je suis jalours!!!!
whahahha sorry, ben errug melig
zowel de keuken als je taart is fantastisch!!! echt waar  :Y en je hebt gelijk wat Sweet Caroline betreft. die maakt echt de meest leuke en gave dingen!!!

Oe! ik schrik me rot toen ik de bovenste zin las  :lol:  gelukkig las ik snel verder  :P

5

:lol:  ;) okee, zal ik de baco de schuld geven, dat doe ik altijd namelijk  :lol:  ff serieus. echt heel mooi, beiden  :Y  :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Mooie taart!  :thumb:  :thumb:

Die keuken is ook práchtig......

7

Wat een geweldige sweet 16-taart!

Say YES with joy. Say NO without fear.

8

wat een toptaart !!!
En je keuken WAUW, enne wat netjes zeg  :o

9

Super taart, super mooie keuken!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!