Onderwerp: [FEEDBACK] mijn kersttaart.
Mijn eerste kersttaart.
Gevuld met 2x chocolademousse.

omdat dit mijn 6de taartje is graag feedback + tips.
groetjes Aliene
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] mijn kersttaart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste kersttaart.
Gevuld met 2x chocolademousse.

omdat dit mijn 6de taartje is graag feedback + tips.
groetjes Aliene
Ik kan je taart niet zien, hij is al twee minuten aan het laden, maar hij wil maar niet tevoorschijn komen. Heb je je foto wel verkleind?
oh, nou daar is ie eindelijk. Hij ziet er goed uit. Je plaatje is mooi strak!
Up
Hoi,
Het is een leuk taartje geworden. Misschien nog iets strakker afsmeren, of even smootheren. Je bellen zijn heel leuk! De kleuren ook! Ik had waarschijnlijk de lussen van de strik wel écht gemaakt, dus gedroogde lussen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Verder vind ik het jammer dat nu de zijkant niet op de foto staat. Daar was ik namelijk benieuwd naar, n.a.v. het hulp topic wat je had geopend met vragen over de zijkant/onderkant bekleden.
De onderkant was nu wel goed gegaan.
Maar heb om hem verder af te maken toch nog een randje gedaan.
Anders vond ik de zijkant wat te saai.
De strik durf ik nog niet te doen. Heb nog nooit zo'n strik gemaakt en wil daar toch eerst even mee oefenen.
Smootheren heb ik ook gedaan alleen bleef de smoother "hangen/plakken" aan de marsefont.
Kan dit komen omdat ik de marsefont op frituurvet heb uitgerold?
Ja dat kan inderdaad. Ik zorg eigenlijk altijd dat, als je al ergens op uitrolt, dat de crisco, vet, poedersuiker of wat dan ook, alleen aan de onderkant van het fondant zit, dus dat de bovenkant mooi glad en schoon blijft.
ik vind de platte strik wel leuk, weer iets anders. leuke kleuren, echte kerstkleuren
ja hoor, mooie taart! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] mijn kersttaart.